  • Data: 2012-02-17 01:08:15
    Temat: Re: Olek OM-D E-M5
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-13 17:17, Janko Muzykant wrote:
    > Jest wystarczająca na potrzeby większości ludzi.

    Jakiej większości? :)
    Tej co to ma drobne kilka tysięcy na aparat w umierającym systemie?
    Czy myślisz raczej o tych, co to robią foty i tak iphonami?

    > Fajnie byłoby mieć
    > większą dynamikę i iso 10000, ale da się tym robić dobre zdjęcia już.
    > E3, o ile pamiętam, nadal mocno ścinał szczegóły.

    Jak dla mnie trend braku AA jest pozytywny, ale pozostała część została w
    swojej epoce i przy tej cenie i perspektywie życia systemu całość jest
    tylko łabędzim śpiewem.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564