  • Data: 2012-02-17 23:46:18
    Temat: Re: Olek OM-D E-M5
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-17 11:52, Janko Muzykant wrote:
    > U mnie nie. Choć 200mm też wystarczyłoby.

    Tele jest fajne i wiele osób chce, w końcu zrobili dla nich duo kity itd.
    Ale ta długość wobec reszty jest niezbyt praktyczna :/

    > Niezupełnie.

    Oj chyba w sporej mierze właśnie tak.
    Mi tam iso brakuje ciągle i nawet z +10EV mocy by mogło braknąć.
    Szczęśliwie jest już na tyle dobrze, że raczej nie ma sytuacji, że zdjęcia
    zrobić się nie da. Trochę czasem za mało GO i za dużo szumu, ale
    nieporuszone zdjęcie jest.

    > Z aparatami zaczyna być jak z komputerami. Zaczynają przeganiać wymagania.
    > Gdybym nie bawił się szopem, z pewnością męczyłbym jakiegoś celerona -
    > wystarczy do wszystkiego innego z nawiązką. Chyba, że ktoś gra albo używa
    > zaspamowanego systemu fabrycznego.

    Też używam 5 letniego komputera, 5 lat to przecież wieki świetlne w
    informatyce, a jednak słyszę czasem "wow", że daje radę.
    Mimo wszystko jednak widzę, że te nowsze są szybsze, fajniejsze
    specyfikacją i w kilku kwestiach dałyby radę lepiej. Ten na razie jednak
    daje radę :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564