  • Data: 2012-02-17 01:16:35
    Temat: Re: Olek OM-D E-M5
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-13 17:27, Janko Muzykant wrote:
    > A ja sobie kupię el-5, który będzie miał tę samą matrycę i stabilizację -
    > a tego właśnie mi brakuje w penach, stabilizacja jest bardzo marna (imo
    > nie wyciąga więcej jak półtora ev w przeciwieństwie do takiego np. XZ1,
    > gdzie wyciąga ze 4ev).

    Wiem, testy pokazują że jest marnie, dlatego właśnie zmieniłem nastawienie
    do tego tematu jeśli chodzi o body, to już lepiej niech w tym segmencie
    będzie mniejsze niż jak ma mieć sztuczną opcję z marną jakością.

    > Jak pokazuje doświadczenie, taki aparat da ten sam
    > obrazek przy bardziej obciachowym wyglądzie (co dla mnie nie ma
    > znaczenia). Podobnie jest zresztą u wszystkich - D7000/5100, 7D/60D/600D itd.

    No tak już bywa, że skapują pewne części do aparatów niższego segmentu.
    Sęk w tym, że poza obciachem jest jeszcze temat skrzypienia i
    plasticzaności i ten może dawać się we znaki. Jak już tak chcesz kupić
    sobie wymarzony aparacik i wiążesz z nim emocje to każdy taki detal może
    mocno rozczarowywać ;) Wiem wiem, Ty tak nie masz ;)

    > Ten cały ''system'' ma jedną podstawową zaletę: daje obrazki wyśmienitej
    > jakości HD z zakresu 28-300 mierząc i ważąc naprawdę niewiele.

    I to jest konkret. A potrzebujesz tego 300mm? U mnie użycie było nikłe :)

    > A ja chyba już nauczyłem się pstrykać korzystając z niskiego iso i małej
    > dynamiki :)
    > Teraz chcę sprzętu wygodnego, małego, lekkiego i dającego przewidywalne
    > wyniki.

    Bo operujesz za dnia i w innej materii. Też wolę niskie ISO, ale lepsze
    wysokie od poruszonego zdjęcia i z popsutą GO.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564