  • 12. Data: 2009-11-05 12:58:37
    Temat: Re: Olek E-P2 - juz oficjalnie
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "de Fresz" napisał

    > Miała? Ktoś z kwatery głównej Olka Ci tak powiedział?

    Sprzętowy upgrade E-P1 ; ) pod nazwą E-P2 to informacja z września.
    Nikt normalny z kwatery nie pisnąłby na ten temat ani słowa, niemniej plotki
    okazały się 100% trafne więc z Olympusa musiały wychodzić przecieki.

    18 września:
    "Photorumors discovered that Olympus is planning an announcement on October
    31th. We made a small rumor summary about the future E-P2 (will it be called
    E-P2?):
    Chasseur d'image knows that the E-P2 should be released before the end of
    the year and it will have an electronic viewfinder. A japanese website
    claims to know that the EVF will be external (like the one from Panasonic)
    and the E-P2 should come all in black. Akira Watanabe CEO from Olympus said
    the next MFT camera will have an electronic viewfinder and faster AF and not
    get any bigger in size than E-P1. And it will have built-in flash.

    Za wyjątkiem lampy wszystko się zgadza.

    Trza poczekać do E-P3 ; ))))

    > AFAIK było tylko wiadomo, że przed końcem roku pojawi się jeszcze jeden
    > model m43 tej firmy i nic poza tym. Spekulowano pomiędzy czymś a la G1, a
    > bardziej hajendowym P1, przez chwilę nawet były ploty o odpowiedniku E3 w
    > m43.

    To bardziej wyglądało na zmyłkę po tym jak wysypały się detale o E-P2.
    Zaczęły krążyć nawet plotki w stylu "No annoucement for an ep-2 before
    spring 2010".

    > Patrząc na ten ruch wychodzi, że jednak Olek poważnie traktuje rynek
    > dSLRów i nie zamierza mu robić kuku czymś lustrzankopodobnym.

    W tej chwili natychmiastowa rezygnacja z dSLRów mogłaby być pochopnym
    ruchem.

    > Pamiętaj że obecnie wiele kompaktów też nie ma, a m43 jest w dużej mierze
    > kierowane do ludzi, dla których lustro jest "too complex".

    To bym rozumiał ale nie przy tej cenie.

    adam

  • 11. Data: 2009-11-05 12:58:37
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    .asp

    > Ciekawe jak zdjęcia przy 1/100 sekundy...

    To dopiero w E-P3.
    Plus lampa ; )
    Doczekasz ?

    adam

  • 13. Data: 2009-11-05 13:00:01
    Od: John Smith <u...@e...net>

    adam napisał(a):
    > Użytkownik "Janko Muzykant" napisał
    >
    > To dopiero w E-P3.
    > Plus lampa ; )
    > Doczekasz ?

    Pewnie tak, Janko zmienia co drugi-trzeci model. :-)

    --
    Mirek

  • 14. Data: 2009-11-05 13:40:56
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Dolicz do ceny GF1 wizjer i wyjdzie podobnie, a tu jest w komplecie.

    Czy aby w komplecie? Na optycznych jest wzmianka o opcjonalnym wizjerze...

    --
    Lol

  • 15. Data: 2009-11-05 13:52:16
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-05 14:40:56 +0100, "Lol" <l...@l...pl> said:

    > Czy aby w komplecie? Na optycznych jest wzmianka o opcjonalnym wizjerze...

    Wszyscy, włącznie z Olkiem twierdzą, że w E-P2 jest w komplecie. Pewnie
    wiedzą co piszą... ;-)

    de Fresz

  • 16. Data: 2009-11-05 13:59:58
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-05 13:58:37 +0100, "adam"
    <j...@o...maile.com> said:

> [...]
    > Nikt normalny z kwatery nie pisnąłby na ten temat ani słowa, niemniej
    > plotki okazały się 100% trafne więc z Olympusa musiały wychodzić

    Wiesz jak to jest z plotkami, raptem z (na oko) 15% okazuje się prawdą.
    No może nie licząc tych tuż przed premierą choć i to się zdarzają
    się ściemy.

    > Za wyjątkiem lampy wszystko się zgadza.
    >
    > Trza poczekać do E-P3 ; ))))

    No ;-)

    > To bardziej wyglądało na zmyłkę po tym jak wysypały się detale o E-P2.
    > Zaczęły krążyć nawet plotki w stylu "No annoucement for an ep-2 before
    > spring 2010".

    Jest to możliwe, chociaż patrząc na strony z rumorsami to na świecie od
    groma jest ludzi, którzy chcą zaistnieć jako żródło czegoś, co będzie
    na ustach wielu. A że 99% nie ma dostępu do żadnych wiarygodnych
    źródeł, to sami sobie różne głupotki wymyślają.

    > W tej chwili natychmiastowa rezygnacja z dSLRów mogłaby być pochopnym ruchem.

    No patrz, a coponiektórzy taką właśnie przyszłość wieszczą Olkowi. Ale
    spoko, najczęściej ci sami z 5 lat temu wróżyli, że jeszcze ze 2 lata i
    ta firma splajtuje ;-)

    > To bym rozumiał ale nie przy tej cenie.

    Nowa jakość na rynku musi być kosztowna. To i tak mało, w porównaniu do
    tego, co się parę lat temu płaciło za hybrydy z górnej półki.

    de Fresz

  • 17. Data: 2009-11-05 17:46:14
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "adam" <j...@o...maile.com> napisał:

    > To dopiero w E-P3.
    > Plus lampa ; )
    > Doczekasz ?

    Nieee.... Olympus pójdzie drogą Canona. Lampa to w EP-4, a w komplecie z
    elektronicznym wizjerem dopiero w EP-5 (w EP-3 poprawią zdjecia pzry 1/100,
    w Ep-4 dodadzą lampę, ale wizjer zabiorą:-).

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 18. Data: 2009-11-05 19:02:03
    Od: drmoriarty <s...@g...com>

    On 5 Lis, 18:46, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

    > Nieee.... Olympus pójdzie drogą Canona.  Lampa to w EP-4, a w komplecie z
    > elektronicznym wizjerem dopiero w EP-5 (w EP-3 poprawią zdjecia pzry 1/100,

    No i pewnie tak to właśnie wygląda. Wg mnie jest to tylko system
    drenażu portfela kolejnymi, za moment "kultowymi", gadżetami. Ale
    spora część klienteli lubi taki wyścig i nawet jak widać się nim
    emocjonuje.
    pozdrawiam
    Sławek

  • 19. Data: 2009-11-05 19:46:56
    Od: "Gil" <g...@W...gazeta.pl>

    drmoriarty <s...@g...com> napisał(a):

    > No i pewnie tak to w=B3a=B6nie wygl=B1da. Wg mnie jest to tylko system
    > drena=BFu portfela kolejnymi, za moment "kultowymi", gad=BFetami. Ale
    > spora cz=EA=B6=E6 klienteli lubi taki wy=B6cig i nawet jak wida=E6 si=EA ni=
    > emocjonuje.
    > pozdrawiam
    > S=B3awek

    Trochę nie wypada aby po pół roku wypuszczać nowy model w dość drogiej półce.
    Klienci tego nie znoszą. Nikon np. konsektentnie odmładza główna linię co 2
    lata w międzyczasie wypuszczając modele słabsze niż podczas premiery (z wyjątkami)
    No ale to nie mój problem. Nie mnie wycyckali tym razem.

  • 20. Data: 2009-11-05 19:56:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:

    > Pewnie tak, Janko zmienia co drugi-trzeci model. :-)

    Ajuści, za wcześnie zmieniać się... na to samo :)
    Po prawdzie to mi judasz nie potrzebny, a lampy to nawet nie chcę -
    dźwigać coś, czego w życiu nie użyję ni razu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl