  • 41. Data: 2009-11-06 18:35:28
    Temat: Re: Olek E-P2 - juz oficjalnie
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    de Fresz pisze:

    > A z tym to Ci powiem, że się miło rozczarowałem.

    Akurat ja odniosłem inne wrażenie. Nie to, że kit jest duży, ale że jest
    względnie duży. Do tego aparatu jak ulał pasują różnego rodzaju
    naleśniki. I w tym miejscu Olympus powinien uśmiechnąć się do Pentaksa o
    naleśniki w wersji 4/3 ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 42. Data: 2009-11-06 20:08:39
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 6 Lis, 19:33, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Miałeś w ręku EP1? Bo ja miałem. W sklepie co prawda, ale wielce się
    > zdziwiłem, jakie to wielkie. W szczególności ten kitowy obiektyw w ogóle
    > nie pasował. Z naleśnikiem byłoby to porównywalne do Pentaksa ME +
    > 40/2.8, ale tak, to dziękuję. Wolę K7 z naleśnikiem :P

    Ty to masz jakąś traumę na punkcie Olympusa, czy też cierpisz na brak
    wyobraźni przestrzennej i nie umiesz przełożyć cyferek na rzeczywisty
    wygląd?

    Wymiary K-7: 131x97x73
    Wymiary E-P1/2: 121x70x36

    czyli na grubość E-P jest cieńszy od samego korpusu K-7 o prawie 40mm,
    a kit od E-P1/2 ma 41mm, czyli na grubość sam K-7 jest taki jak E-P1/2
    z kitem. Czyli E-P1/2 z naleśnikiem (22mm) jest wyraźnie cieńszy od
    K-7.

  • 43. Data: 2009-11-06 23:33:05
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Anonymouse pisze:

    > Ty to masz jakąś traumę na punkcie Olympusa, czy też cierpisz na brak
    > wyobraźni przestrzennej i nie umiesz przełożyć cyferek na rzeczywisty
    > wygląd?

    Tak. Mam. ;)

    > Wymiary K-7: 131x97x73
    > Wymiary E-P1/2: 121x70x36

    Ale K7 ma gripa i to on tak go pogrubia. Ale tylko w miejscu, gdzie
    trzymasz aparat.

    Uważam, że PEN jest bardzo fajny, ale brakuje mu kolekcji naleśników do
    pełni szczęścia. Bo standardowe obiektywy m4/3 czynią z niego aparat
    rozmiarów małej lustrzanki (E-400).
    Ale przynajmniej jest ładniejszy od tych pseudolustrzankowych Panasoników :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 44. Data: 2009-11-06 23:44:23
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik ""Paweł W."" napisał

> [...]
    > nie pasował. Z naleśnikiem byłoby to porównywalne do Pentaksa ME + 40/2.8,
    > ale tak, to dziękuję. Wolę K7 z naleśnikiem :P

    No ja też w sklepie i z obydwoma obiektywami.
    I własnie po tej macance mam takie wrażenie, że to bardzo ładnie sie
    komponuje.
    Oczywiście, że ta konstrukcja jest świetna z naleśnikiem ale i z zoomem leży
    to w łapie i dla oka całkiem, całkiem.

    adam

  • 45. Data: 2009-11-06 23:49:27
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik ""Paweł W."" napisał
    > Uważam, że PEN jest bardzo fajny, ale brakuje mu kolekcji naleśników do
    > pełni szczęścia. Bo standardowe obiektywy m4/3 czynią z niego aparat
    > rozmiarów małej lustrzanki (E-400).

    A z tym to się nie wypada nie zgodzić.
    Jakbym do dowolnego m43 miał w dyspozycji efektywne 20/2,8, 35/2, 50/1,4,
    90/2,8 i 200/2,8 to by mi nic do szczęścia nie było potrzebne.

    > Ale przynajmniej jest ładniejszy od tych pseudolustrzankowych Panasoników
    > :D

    Fakt, ale G1 jest dzięki temu odrobinę wygodniejszym sprzętem.

    adam

  • 46. Data: 2009-11-09 09:20:50
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 7 Lis, 00:33, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Tak. Mam. ;)

    > Ale K7 ma gripa i to on tak go pogrubia. Ale tylko w miejscu, gdzie
    > trzymasz aparat.

    Jak zwykle się mylisz, lub rżniesz głupa.

    http://a.img-dpreview.com/reviews/pentaxk7/Images/al
    lroundview.jpg
    http://a.img-dpreview.com/reviews/pentaxk7/Images/in
    hand2.jpg

    Tu wyraźnie widać, że grip wystaje tyle samo co komora lustra... i o
    to w tym biega. Możesz spłaszczyć młotkiem tego gripa, ale to w niczym
    K-7 nie pomoże, nadal będzie grubasem.

    A grip to pogrubia konstrukcje typu GH-1 czy G-1
    http://a.img-dpreview.com/reviews/panasonicdmcgh1/im
    ages/3quarters.jpg

    Załapałeś już o co biega?

  • 47. Data: 2009-11-09 09:46:17
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 5 Nov., 22:35, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
    > Użytkownik "de Fresz" napisał

    nie przecieki tylko olymp zaraz po ukazaniu sie ep 1 zapowiedzial ze
    wkrotce ukaze sie drugi model