  • 1. Data: 2009-11-05 11:01:58
    Temat: Olek E-P2 - juz oficjalnie
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    Nikt nie zauważył? ;-)
    Jednak się pomyliłem co do Olka, bo spodziewałem się raczej czegos a la
    G1, a tu niespodziewajka.

    http://www.dpreview.com/news/0911/09110501olympusep2
    .asp

    de Fresz

  • 2. Data: 2009-11-05 11:08:11
    Temat: Re: Olek E-P2 - juz oficjalnie
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    de Fresz pisze:
    > Nikt nie zauważył? ;-)
    > Jednak się pomyliłem co do Olka, bo spodziewałem się raczej czegos a la
    > G1, a tu niespodziewajka.

    Pewnie zmianą firmware nie mogli uzupełnić braku portu do EVF ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-11-05 11:40:26
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "de Fresz" napisał
    > Nikt nie zauważył? ;-)
    > Jednak się pomyliłem co do Olka, bo spodziewałem się raczej czegos a la
> [...]

    ? - no przecież to miała być poprawiona wersja EP1.
    Eliminacja wizjera mogła być jedynie dziełem idioty i na szczęście Olympus
    naprawił tą wpadkę - wygląda na to, że potraktował sprawę poważnie (za
    sprawą rozdzielczości).

    adam

  • 4. Data: 2009-11-05 12:02:14
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2009-11-05 12:40, adam pisze:
> [...]
    > Eliminacja wizjera mogła być jedynie dziełem idioty i na szczęście
    > Olympus naprawił tą wpadkę - wygląda na to, że potraktował sprawę

    Ekranik LCD - 230,000 pixels - średniowieczna niespodziewajka ;-)

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 5. Data: 2009-11-05 12:07:13
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Tomasz Jakubowski" napisał

    > Ekranik LCD - 230,000 pixels - średniowieczna niespodziewajka ;-)

    Lepszy będzie w EP3 za pół roku ; )
    Teraz dali dobry (przypuszczam) wizjer i starczy : )))
    Żeby się we łbach nie poprzewracało betatesterom ; )

    adam

  • 6. Data: 2009-11-05 12:20:43
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2009-11-05 13:07, adam pisze:
    > (...)
    > Lepszy będzie w EP3 za pół roku ; )
    > Teraz dali dobry (przypuszczam) wizjer i starczy : )))
    > Żeby się we łbach nie poprzewracało betatesterom ; )

    Cena jest IMHO mocno zaporowa.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 7. Data: 2009-11-05 12:23:13
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-05 13:20:43 +0100, Tomasz Jakubowski <t...@s...cc> said:

    > Cena jest IMHO mocno zaporowa.

    Dolicz do ceny GF1 wizjer i wyjdzie podobnie, a tu jest w komplecie.

    de Fresz

  • 8. Data: 2009-11-05 12:27:28
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2009-11-05 13:23, de Fresz pisze:
    > (...)
    > Dolicz do ceny GF1 wizjer i wyjdzie podobnie, a tu jest w komplecie.

    Wiem, wiem, cena obydwu modeli z wizjerem jest IMHO deczko przesadzona, przynajmniej
    dla mnie,
    trzeba będzie się jeszcze trochę pomęczyć z G10 ;-)

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 9. Data: 2009-11-05 12:28:53
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-05 12:40:26 +0100, "adam"
    <j...@o...maile.com> said:

    > Użytkownik "de Fresz" napisał

    .asp

    > ? - no przecież to miała być poprawiona wersja EP1.

    Miała? Ktoś z kwatery głównej Olka Ci tak powiedział? AFAIK było tylko
    wiadomo, że przed końcem roku pojawi się jeszcze jeden model m43 tej
    firmy i nic poza tym. Spekulowano pomiędzy czymś a la G1, a bardziej
    hajendowym P1, przez chwilę nawet były ploty o odpowiedniku E3 w m43.
    Patrząc na ten ruch wychodzi, że jednak Olek poważnie traktuje rynek
    dSLRów i nie zamierza mu robić kuku czymś lustrzankopodobnym.

    > Eliminacja wizjera mogła być jedynie dziełem idioty

    Pamiętaj że obecnie wiele kompaktów też nie ma, a m43 jest w dużej
    mierze kierowane do ludzi, dla których lustro jest "too complex".

    de Fresz

  • 10. Data: 2009-11-05 12:35:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    de Fresz pisze:
    > Nikt nie zauważył? ;-)
    > Jednak się pomyliłem co do Olka, bo spodziewałem się raczej czegos a la
> [...]

    Ciekawe jak zdjęcia przy 1/100 sekundy...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl