  • Data: 2011-04-07 14:16:04
    Temat: Re: Olej Panolin - ktoś stosuje?
    Od: mleko <m...@m...ml> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-04-07 11:44, Mateusz wrote:
    > Cześć,
    > Dotychczas stosowałem Mobil super X1 10W40, teraz kumpel mi polecił
    > hurtownię części do japońców (http://www.profesmotor.com) i się
    > zastanawiam czy oprócz filtrów powietrza i oleju nie kupić 4L tego
    > wynalazku. Ktoś stosuje i może polecić ?
    >
    > Silnik w dobrym stanie, nie ma wycieków itp.

    Ale czego oczekujesz? Ze ktos napisze "zalalem ten olej i jest super -
    jestem zadowolony?"
    Ktos wlewa olej z lidla za 50zl, inny motul za 150zl, kazdy z nich
    wymieni go 3x, sprzeda samochod i napisze, ze to dobry olej, bo nic sie
    z silnikiem nie dzialo.
    Czekam i czekam na jakis test dlugodystansowy i porownanie olejow
    uwzgledniajace zuzycie poszczegolnych elementow silnika, ale jakos
    "branzowa" prasa nie moze sie na cos takiego zdobyc.