  • 41. Data: 2010-12-18 21:02:27
    Temat: Re: Oko?oprogramistycznie - praca zdalna
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 18.12.2010 12:57, Piotr Chamera pisze:
    > Ważna jest kontrola nad kanałami przepływu (i potencjalnego wycieku)
    > informacji firmy, a tego Skype nie gwarantuje (przynajmniej w wersji
    > ogólnodostępnej, bo może oferują jakieś dedykowane rozwiązania, o
    > których nie wiem).
    A to nie jest tak, że sam skype nie jest problemem, ale, jego model
    komunikacyjny sprawia, że ciężko odróżnić co jest skype a co np softem
    kradnącym dane?

    Michoo

  • 42. Data: 2010-12-18 21:55:50
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    Michoo wrote:
    > A to nie jest tak, że sam skype nie jest problemem, ale, jego model
    > komunikacyjny sprawia, że ciężko odróżnić co jest skype a co np softem
    > kradnącym dane?

    Halooo, panowieee, Przeciez transmisja w Skypie jest szyfrowana! :)

  • 43. Data: 2010-12-18 22:04:33
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2010-12-18, R. P. <r...@w...to.wp.pl> wrote:

    > Halooo, panowieee, Przeciez transmisja w Skypie jest szyfrowana! :)

    Podobno. Chyba że widziałeś specyfikację tego protokołu?

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 44. Data: 2010-12-19 09:55:13
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2010-12-18 23:04, Stachu 'Dozzie' K. pisze:

    > Podobno. Chyba że widziałeś specyfikację tego protokołu?

    Co korporacje pozbawia zupelnie kontroli na ruchem.

  • 45. Data: 2010-12-19 10:59:35
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    Stachu 'Dozzie' K. wrote:

    > Podobno. Chyba że widziałeś specyfikację tego protokołu?

    Opisu nie, ale chinczycy go rozpracowali i zrobili wlasnego klienta.
    Gdzies to krazy w sieci i jest opisane. Jesli pakiety sa szyfrowane, to
    jakie ma znaczenie przez jakie node'y przechodza?

  • 46. Data: 2010-12-19 11:07:36
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2010-12-19, R. P. <r...@w...to.wp.pl> wrote:

    > Opisu nie, ale chinczycy go rozpracowali i zrobili wlasnego klienta.
    > Gdzies to krazy w sieci i jest opisane. Jesli pakiety sa szyfrowane, to
    > jakie ma znaczenie przez jakie node'y przechodza?

    Ponawiam pytanie: widziałeś specyfikację? Wiesz że są szyfrowane? Wiesz
    że są szyfrowane *poprawnie*? Code or didn't happen, jak mawiają.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 47. Data: 2010-12-19 12:18:32
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    Stachu 'Dozzie' K. wrote:

    > Ponawiam pytanie: widziałeś specyfikację? Wiesz że są szyfrowane? Wiesz
    > że są szyfrowane *poprawnie*? Code or didn't happen, jak mawiają.

    Nie widziałem. Ok. Nie ręczę, że szyfrowanie jest poprawne. Do
    komunikacji zdalnej wystarczy tak naprawde e-mail. Programista to nie
    administrator, który musi reagować w czasie rzeczywistym na napotkany
    problem. Dobra specyfikacja przesyłana mailem wystarczy. Nie potrzebne
    są żadne brainstormy i inne pierdoły. Ot tyle.

  • 48. Data: 2010-12-19 12:58:38
    Od: Roman W <r...@g...com>

    On Dec 19, 12:18 pm, "R. P." <r...@w...to.wp.pl>
    wrote:

    > Nie widzia em. Ok. Nie r cz , e szyfrowanie jest poprawne. Do
    > komunikacji zdalnej wystarczy tak naprawde e-mail. Programista to nie
    > administrator, kt ry musi reagowa w czasie rzeczywistym na napotkany
    > problem. Dobra specyfikacja przesy ana mailem wystarczy. Nie potrzebne
    > s adne brainstormy i inne pierdo y. Ot tyle.

    Koderowi wystarczy.

    R.

  • 49. Data: 2010-12-19 14:39:59
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    Roman W wrote:

    > Koderowi wystarczy.

    Projektantowi tez. Po co ci widziec twarz rozmowcy? Wystarczy wyslac mu
    maila z dokumentem projektowym. On odsyla maila z uwagami. Itp. itd.
    Widze, ze w Polsce spoleczenstwo dalej mysli stereotypowo. Jezdzijcie
    wszyscy do biura i stojcie w korkach. Wasz wybor :) Ja tam robie w domu
    i pracuje rzeczywiscie 8h. Nie trace czasu na durne dojazdy.

  • 50. Data: 2010-12-19 15:30:04
    Od: Roman W <r...@g...com>

    On Dec 19, 2:39 pm, "R. P." <r...@w...to.wp.pl>
    wrote:

> [...]
    > wszyscy do biura i stojcie w korkach. Wasz wybor :) Ja tam robie w domu
    > i pracuje rzeczywiscie 8h. Nie trace czasu na durne dojazdy.

    Widac pracujesz nad prostymi projektami i mail Ci wystarcza. Ja musze
    od czasu do czasu odbyc przynajmniej rozmowe telefoniczna.
    Wspolracowalem z ludzmi z Singapuru i Nowego Jorku, ale email nigdy
    nie wystarczal. Ale kiedys moja testerka wyjechala do rodziny do Iranu
    na swieta i komunikacja byla tylko przez maila, wiec owszem, mozna,
    ale to meczace.

    Sprobuj komus np. wyslac arkusz Excela z prototypem modelu i
    odpowiadac na jego pytanie w mailu, np. "a co znaczy ta liczba w
    komorce A12", itd. K***cy dostaniesz, albo zadzwonisz do goscia.

    R.