  • 31. Data: 2010-12-16 05:28:14
    Temat: Re: Oko?oprogramistycznie - praca zdalna
    Od: Maciej Pilichowski <P...@g...com>

    On Wed, 15 Dec 2010 19:31:45 +0100, Jędrzej Dudkiewicz
    <j...@n...com> wrote:

    >Co było o tyle
    >nieprzyjemnym spostrzeżeniem, że byłem pewien, że pracuję sumiennie i
    >bez zbędnych kaw i gadek. A tu... Brutusie...

    Nie wiem czemu nieprzyjemnym -- praca programisty jest praca umyslowa
    i tworcza, to nie kopanie rowow. Jak masz wene, to jasne, siedzi i
    liniowo jak najszybciej przelewasz mysli na ekran, ale jak sie dopiero
    zmagasz z pomyslem, to lepiej wlasnie sie "lenic", bo sumarycznie
    jestes bardziej wydajny.

    Widze wlasnie to w domu, a w pracy -- jak w domu sie zatne, to
    odskakuje do innych zadan bez zadnego stresu, a w pracy nadal na pale
    siedze przed komputerem, bo przeciez przyklejenie sie do komputera to
    miara mojej efektywnosci.

    milego dnia, hej
    --
    Moja wyprzedaz wszystkiego: ksiazki, plyty, filmy.
    http://www.garaz.pol.pl/

  • 32. Data: 2010-12-16 06:46:27
    Temat: Re: Okołoprogramistycznie - praca zdalna
    Od: ds <a...@e...pl>

    Dziękuję za przybliżenie tematu, od początku roku zaczynam pracę zdalną,
    zobaczymy jak będzie. Jak nałożę sobie rygor to może się uda chociaż powinno
    bo teraz i tak siedzę za biurkiem kilka godzin a potem w domu dwa razy tyle.
    Z brakiem kontaktów nie będzie raczej problemu - wyznaczę sobie jeden dzień
    w tygodniu na "podróże".

    Coś jeszcze powinienem wiedzieć na początek?

    ds

  • 33. Data: 2010-12-16 15:26:28
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    ds wrote:
> [...]
    > w tygodniu na "podróże".
    >
    > Coś jeszcze powinienem wiedzieć na początek?

    Czlowiek po 25 roku zycia (czyli wiek okolo-malzenski ;)) i tak nie ma
    kontaktow... co najwyzej pseudo-znajomych na piwo czy na wycieczke w
    gory raz na rok, bo kazdy w tym wieku ma wlasne zycie (zone/meza,
    partnera/partnerke) i po pracy jemu/jej poswieca sie czas a na nic
    wiecej nie ma.

    A co na poczatek wiedziec? Nie rezygnuj z ruchu! Poniewaz bedziesz
    siedzial w domu, to musisz nadrabiac to - basen, silownia, plywanie,
    cokolwiek, ale cos trzeba robic!

  • 34. Data: 2010-12-16 16:32:18
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Thu, 16 Dec 2010 16:26:28 +0100, "R. P."
    <r...@w...to.wp.pl> wrote:

> [...]
    >
    >A co na poczatek wiedziec? Nie rezygnuj z ruchu! Poniewaz bedziesz
    >siedzial w domu, to musisz nadrabiac to - basen, silownia, plywanie,

    Fakt. Tzreba wychodzic z domu. Inaczej starci sie rachube czasu. No i
    moze palma odbic

    A.L.

  • 35. Data: 2010-12-18 01:36:39
    Od: Roman W <r...@g...com>

    On Dec 12, 5:35 pm, A.L. <l...@a...com> wrote:

    > P.S> Wszystkie powazne firmy ktore znam zabraniaja uzywania Skype ze
    > wzgledu na security

    Moja właśnie testuje Skype do komunikacji pomiędzy oddziałami ;-)

    R.

  • 36. Data: 2010-12-18 10:15:16
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@n...com>

    On 12/18/2010 02:36 AM, Roman W wrote:

    > Moja właśnie testuje Skype do komunikacji pomiędzy oddziałami ;-)

    Widocznie jesteście firmą humorystyczną, przygotuj się na obszerne
    spodnie, czerwony nos, tort i dużo białej farby :P

    JD

  • 37. Data: 2010-12-18 10:45:54
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    Jędrzej Dudkiewicz wrote:

    > Widocznie jesteście firmą humorystyczną, przygotuj się na obszerne
    > spodnie, czerwony nos, tort i dużo białej farby :P

    Skype juz w tej chwili oferuje rozmowy glosowe i video o bardzo dobrej
    jakosci.

  • 38. Data: 2010-12-18 11:57:17
    Od: Piotr Chamera <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-18 11:45, R. P. pisze:

    > Skype juz w tej chwili oferuje rozmowy glosowe i video o bardzo dobrej
    > jakosci.

    Wydaje mi się, że w środowisku biznesowym jakość to najmniejszy problem.
    Ważna jest kontrola nad kanałami przepływu (i potencjalnego wycieku)
    informacji firmy, a tego Skype nie gwarantuje (przynajmniej w wersji
    ogólnodostępnej, bo może oferują jakieś dedykowane rozwiązania, o
    których nie wiem).

  • 39. Data: 2010-12-18 13:09:08
    Od: Roman W <r...@g...com>

    On Dec 18, 10:45 am, "R. P." <r...@w...to.wp.pl>
    wrote:

    > Skype juz w tej chwili oferuje rozmowy glosowe i video o bardzo dobrej
    > jakosci.

    E tam. Pare tygodni temu uczestniczylem w zebraniu w ktorym uczestnicy
    zza oceanu usilowali sie laczyc przez Skype. Po paru minutach meczenia
    sie z tym szajsem, polaczyli sie przez telefon.

    R.

  • 40. Data: 2010-12-18 13:09:21
    Od: Roman W <r...@g...com>

    On Dec 18, 10:15 am, Jędrzej Dudkiewicz <jedrzej.dudkiew...@nospam-
    gmail.com> wrote:

    > Widocznie jeste cie firm humorystyczn , przygotuj si na obszerne
    > spodnie, czerwony nos, tort i du o bia ej farby :P

    Ale! jest za darmo ;-)

    R.