  • 61. Data: 2010-12-20 17:50:00
    Temat: Re: Oko?oprogramistycznie - praca zdalna
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 20 Dec 2010 09:10:24 -0800 (PST), Andrzej Jarzabek
    <a...@g...com> wrote:

    >Perna_m_buco.

    Ojejku... naprawde?...

    >Jeśli stawia komentarze we właściwym miejscu, to jak wyjedzie nie ma
    >żadnego problemu: wystarczy, że koledzy przeczytają komentarze.

    Ze co?...

    >Zauważyłem, że używasz konsekwentnie terminu "software review". Ja
    >znam "code review" i do tego się odnosiłem. Software review to to
    >samo, czy masz na myśli jakieś subtelne różnice?

    Kiepsko masz cos z uwaga. Cytuje samego siebie, trzy posty powyzej:

    "Koder, nie koder, w niektorych firmach robi sei "code reviews".
    Wszyscy zainteresowani, lacznie z tym ktory pisal kod musza byc w tym
    samym miejscu"

    Moze Kolega by tak czytal uwazniej?... Inaczej mozna nie zauwazyc
    subtelnych roznic

    A.L.

  • 62. Data: 2010-12-20 17:51:14
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 20 Dec 2010 09:04:27 -0800 (PST), Andrzej Jarzabek
    <a...@g...com> wrote:

    >Sam co prawda używam od niedawna, ale akurat pracuje w zespole, który
    >z powodzeniem używa od dłuższego czasu i sobie chwali.

    Ciekawe. 80% co najmniej swiatlych uwag owego narzedzia moze posluzyc
    do ilustracji wykladu pod tytulem "jak tego nie nalezy robic"

    A.L.

  • 63. Data: 2010-12-21 02:57:12
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 20/12/2010 17:50, A.L. wrote:

    > Ze co?...

    Proste:
    1. Członkowie zespołu nie wiedzą, co mniej więcej pisze ich kolega.
    2. Kolega wyjeżdża do Pernambuco albo nawet do Pernabuco.
    3. Członek zespołu, który chce wiedzieć, co pisał kolega, który
    wyjechał, czyta kod i komentarze.
    4. Wszyscy wiedzą wszystko, co wiedzieć powinni i nikt nie budzi się z
    ręką w nocniku.

> [...]
    > samym miejscu"
    >
    > Moze Kolega by tak czytal uwazniej?... Inaczej mozna nie zauwazyc

    No więc raz jest napisane "code review" a raz "software review". Skąd
    mam wiedzieć, czy chodziło o to samo? Ja spotkałem się wyłącznie z
    określeniem "code review".

  • 64. Data: 2010-12-21 03:25:38
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 20/12/2010 17:51, A.L. wrote:

    > Ciekawe. 80% co najmniej swiatlych uwag owego narzedzia moze posluzyc
    > do ilustracji wykladu pod tytulem "jak tego nie nalezy robic"

    Nie rozumiem, o jakie uwagi chodzi. Może mam to inaczej skonfigurowane?

  • 65. Data: 2010-12-22 15:24:40
    Temat: Re: Okołoprogramistycznie - praca zdalna
    Od: "Adam Koltowski - http://alfa-comp.pl" <a...@w...onet.pl>

    Lekko OT ale w sumie pochodne.

    Ciekawi mnie jak w Polsce wyglada rynek dla Freelancerow ?? Czy sa portale
    kojarzace oferty informatyczne (zlece/wykonam) ?? To wlasnie pod katem pracy
    zdalnej .Pytam w zasadzie czysto teoretycznie bo mieszkam i pracuje za
    granica, ale jestem ciekawy jak to obecnie wyglada ....

    Jakies linki .... ???

  • 66. Data: 2011-01-02 00:39:42
    Od: "Ireneusz Szpilewski" <i...@s...opole.pl>

    http://www.zlecenia.przez.net