eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOho! Zmiana kierunku. Opiniotfurcy przemowili. Ale przynajmniej dali wyniki pomiarow. › Re: Oho! Zmiana kierunku. Opiniotfurcy przemowili. Ale przynajmniej dali wyniki pomiarow.
  • Data: 2018-04-30 17:27:56
    Temat: Re: Oho! Zmiana kierunku. Opiniotfurcy przemowili. Ale przynajmniej dali wyniki pomiarow.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam świeże auto - na kołach jeszcze fabryczne hankooki.
    > Ale, wiem chyba do czego zmierzasz - wykażesz, że mógłbym do nowego auta
    > kupić przecież lepsze niż fabryczne opony, które mają o 2m lepszą drogę
    > hamowania. Taka nasza polska czysta złośliwość, aby tylko dopier...lić.

    No ale przecież nie on zaczął. Wyluzuj. Po prostu za ostro postawiłeś
    kwantyfikator, że w kwestii opon nie ma kompromisów, a on ci w
    najprostszy możliwy sposób udowodnił, że nawet ty sam idziesz na
    kompromisy.

    > Jeśli jednak nie było to Twoją intencją - z góry przepraszam.
    > Uważam, że gdy mnie stać na coś lepszego - nawet jeśli to będzie
    > najlepsza rzecz z najniższej półki, to warto dopłacić aby później nie
    > pluć sobie w brodę "a mogłem.."

    Ale zawsze to będzie kwestia kompromisu. Masz ileś tam PLN - musisz je
    rozdzielić między opony, klocki, tarcze, klasę samochodu a co za tym
    idzie ilośc poduszek i trzyliterowych skrótów, szkolenie na płycie
    poślizgowej. A i to jest kompromisem, bo co jak wydałeś wszystko na
    samochód i dostałeś raka jelita grubego od kiepskiego żarcia, na którym
    oszczędzałeś żeby mieć zajebiste opony? :P

    > Jak nie mam na klasę premium to przynajmniej wiem, że zrobiłem wszystko
    > co byłem w stanie, aby w danym momencie zminimalizować ryzyko. Tyle
    > tylko chciałem w tym wątku przekazać.

    Tylko przedstawiłeś to trochę bardziej bezkompromisowo;)

    Shrek