  • Data: 2011-11-12 16:42:56
    Temat: Re: Ogrzewanie postojowe - Wrocław
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@i...pl napisał(a):
    > BTW: ile takie coś pali na godzine?
    Teraz wyłączyłem bo zasyfiał doszczętnie lub żarnik padł i kopci, to
    nie powiem dokładnie. Chyba, o ile coś mi świta w czeluściach pamięci
    jak kiedyś filowałem na kompa to coś około dwóch setek trzech. Ale
    mogę się mylić. W każdym razie to są nieistotne ilości ON w stosunku
    do pracy jaka robią.
    Jak naprawię to mogę dokładnie podać.
    --
    Krzysiek