  • 121. Data: 2010-05-26 18:52:31
    Temat: Re: Ogniskowa obiektywu a perspektywa i glebia ostrosci
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-05-25 22:45:25 +0200, Sergiusz Rozanski
    <w...@s...com> said:

    > Wyjaśnij może to pojechanie po bandzie, bo narazie to Ty po niej jedziesz
    > negując bez kontry.
    Ogniskowa się nie zmienia w zależności od formatu kadru.
    To tak jakbyś powiedział że odległość w kilometrach się zmienia w
    zależności od tego czy jedziesz wyścigówką, czy ciągnikiem rolniczym.

    > A tego to nie rozumiem o co Ci chodzi.

    Bo to nie są wartości, tylko określenie. I one właśnie się zmieniają w
    zależności od wielkości kadru.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 122. Data: 2010-05-26 20:15:48
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-05-26 20:49:49 +0200, "TheGuru" <t...@w...pl> said:

    > to z czego się bierze CO2

    Yyyy, z płonącego powietrza?

  • 123. Data: 2010-05-26 21:08:51
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W środa, 26 maja 2010 20:47, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wyraził
    następujacą opinię:

    > Panowie, dajcie już spokój, bo zaczynacie od rzeczy opowiadać.
    > Powietrze _NIE_JEST_SPALANE_. Powietrze jako takie jest _NIE_PALNE_.
    > Tlen zawarty w powietrzu atmosferycznym podtrzymuje palenia i nic poza
    > tym.

    A tlenki azotu w spalinach to niby skąd się biorą?? ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 124. Data: 2010-05-26 23:25:07
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <htjqh1$sh9$1@inews.gazeta.pl>,
    JA nabazgrał:

    > A w realu?
    > Jestem pewien, że polegniesz na tym zadaniu. Technicznie jest nie wykonalne.

    Jak to? Nie raz nie dwa pojawiały się jakieś zdjęcia ,,gigapixel''.
    Kwestia dobrego statywu i tony wytrwałości. No i jeszcze trzeba znaleźć
    tunel sprzed którego nie przegonią po pierwszych dwóch dniach ;)

    A tak serio: absurdalne pytanie, absurdalna odpowiedź.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Takie słowa od polityka? W Polsce?!

  • 125. Data: 2010-05-27 06:54:20
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Dariusz Zygmunt napisał(a):
    > W środa, 26 maja 2010 20:47, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wyraził
    > następujacą opinię:

    > A tlenki azotu w spalinach to niby skąd się biorą?? ;-)

    Azotki tlenu!
    ;-)

    --
    Mirek

  • 126. Data: 2010-05-27 07:01:46
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Yyyy, z płonącego powietrza?

    no przeciez napisałeś

    "

  • 127. Data: 2010-05-27 09:04:00
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-26 20:47:59 +0200, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> said:

> [...]
    > Powietrze _NIE_JEST_SPALANE_. Powietrze jako takie jest _NIE_PALNE_.
    > Tlen zawarty w powietrzu atmosferycznym podtrzymuje palenia i nic poza

    Bardzo ciekawa definicja. Zgłosiłeś już swoją kandydaturę do Nobla z
    fizyki? ;-)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Spalanie

    de Fresz

  • 128. Data: 2010-05-27 13:08:27
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 27 May 2010 09:01:46 +0200, TheGuru wrote:
    > no przeciez napisa?e?
    >
    > "
    > Powietrze _NIE_JEST_SPALANE_. Powietrze jako takie jest _NIE_PALNE_.
    >
    > "

    Tym razem pewnie zaszedl ,,skrot myslowy''(tm) po linii spalanie==palnosc.

    :-)
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 129. Data: 2010-05-27 16:33:35
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-05-27 01:25:07 +0200, l...@l...localdomain said:

    > A tak serio: absurdalne pytanie, absurdalna odpowiedź.

    To nie było pytanie, tylko zadanie. Zadanie jest niewykonalne. Nie jest
    absurdalne.

  • 130. Data: 2010-05-27 16:34:56
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-05-27 11:04:00 +0200, de Fresz <d...@n...o2.pl> said:

    > Bardzo ciekawa definicja. Zgłosiłeś już swoją kandydaturę do Nobla z
    > fizyki? ;-)

    O jeden kapslok za daleko.