eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.Re: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było
    zapierdalać z promilami za zakończony.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 6 Jan 2014 15:41:53 +0100

    Dnia Mon, 6 Jan 2014 12:47:41 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    > Uważasz że 8 lat więzienia za spowodowanie wypadku (na trzeźwo) odstrasza
    > kogokolwiek od np. przekraczania dozwolonej prędkości?
    > Jeżeli zamiast 8 będzie 15, to będzie odstraszać bardziej?
    > Ile razy zdarzyło Ci się myśleć o tych 8 latach, przkraczając dozwoloną
    > prędkość?

    Nawet jak pomyslisz, to sobie przypomnisz ze na trzezwo dadza gora dwa
    w zawiasach.

    > No więc zapewne takie same przemyślenia na temat kary za spowodowanie
    > wypadku ma kierowca który jedzie po pijaku.

    Albo i mniejsze, bo z mysleniem bywa gorzej.

    > Na dziś trzeba do niego tylko dołożyć pieniądze po to żeby uzyskać papier o
    > wyrejestrowaniu.

    Nie jest to za darmo ?
    Ale samochod pewnie gdzies na policyjnym parkingu ... podarowac
    skarbowi panstwa wraz z oplatami ? :-)

    > Ale właśnie dlatego sąd, który niekoniecznie musi mieć jakiś limit.
    > Oni tam zakładają daną stawkę dzienną dla delikwneta, określają ich ilość i
    > grzywny które rzuca sąd mogą bardzo szerokie widełki i być uzależnione od
    > poziomu zamożności.

    Ale maja limit do 540 stawek dziennych ... poltora roku.
    Stawka raczej nie powinna przekraczac dziennych zarobkow ...

    J.