eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.Re: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było
    zapierdalać z promilami za zakończony.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 6 Jan 2014 12:47:41 +0100

    Dnia Sun, 5 Jan 2014 18:45:48 +0100, John Kołalsky napisał(a):

    > Myślę, że na statystycznego ludzika one działają. Na tego z Kamienia może
    > nie, nie wiem.

    Uważasz że 8 lat więzienia za spowodowanie wypadku (na trzeźwo) odstrasza
    kogokolwiek od np. przekraczania dozwolonej prędkości?
    Jeżeli zamiast 8 będzie 15, to będzie odstraszać bardziej?

    Ile razy zdarzyło Ci się myśleć o tych 8 latach, przkraczając dozwoloną
    prędkość?

    No więc zapewne takie same przemyślenia na temat kary za spowodowanie
    wypadku ma kierowca który jedzie po pijaku.

    > Zależy czy ktoś rzucił na niego urok :-)

    Na dziś trzeba do niego tylko dołożyć pieniądze po to żeby uzyskać papier o
    wyrejestrowaniu.

    > No i właśnie jeśli taki byłby limit to by nie miało sensu bo biednego byś z
    > torbami puścił a bogaty by nie odczuł.

    Ale właśnie dlatego sąd, który niekoniecznie musi mieć jakiś limit.
    Oni tam zakładają daną stawkę dzienną dla delikwneta, określają ich ilość i
    grzywny które rzuca sąd mogą bardzo szerokie widełki i być uzależnione od
    poziomu zamożności.

    > Jak go jakiś popierd sąsiad ukamieniuje to będzie dobrze ?

    A to już trzeba było myśleć nim się przestęptwo popełniło.
    Często jest tak, że jednak lokalna społeczność wie doskonale o przestępcy i
    jakoś go nie kamieniują.

    > Mówiłeś, że nikogo nie znasz to nie wiem skąd to bierzesz. Ja ze trzech
    > znam:
    > 1. jeden po wsi jeździł do sklepu, 100m, nikt go nie złapał, jak dla mnie
    > naprawdę marginalny problem,
    > 2. drugi na wsi przejechał z knajpy do swojego domu 150m i mu prawko
    > odebrali na 2 lata, jak dla mnie potwierdza bzdurność karania
    > 3. trzeci pół Polski przejechał więc jak mu się to udało to raczej nie mógł
    > być zbyt groźny
    >
    > Więc jak dla mnie to pierdoły są. Podejrzewam, że istotnym zagrożeniem są
    > osobniki z natury agresywne a nie pod wpływem.

    Statystyka wypadków mówi że te powodowane samochodami, przez kierujących po
    alkoholu są dużo bardziej śmiertelne od analogicznych powodowanych przez
    trzeźwych kierujących.
    Samo to już pokazuje że jednak coś jest na rzeczy i że kierowca po alkoholu
    współczynnik ilości osiaf na kilometr, ma znacznie wyższy niż ten sam na
    trzeźwo.

    Kto to jest rasowy przestępca?