-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: "Ogarnięty" mechanik w Lublinie
Date: Sat, 03 Aug 2013 20:23:01 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 21
Message-ID: <ktjhq6$fpd$2@node1.news.atman.pl>
References: <51fb9749$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<ktiov1$n0h$1@node2.news.atman.pl>
<51fd2e5d$0$1454$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1375554183 16173 46.21.210.209 (3 Aug 2013 18:23:03 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Aug 2013 18:23:03 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
In-Reply-To: <51fd2e5d$0$1454$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2500242
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2013-08-03 18:23, Użytkownik Cavallino napisał:
>
>>> Najlepszym dowodem, że ASO są do dupy jest fakt, że jak się słyszy co
>>> rano przez 5 minut niemogącego zastartować, jak się widzi
>>> "wysiadające" w czasie letniego korka, jak jadąc prosto zostawia
>>> ślady czterech kół, jak w bagażniku jeżdżą klucze, śrubokręt, taśmy
>>> klejąca i linka holownicza, to wiadomo, że regularnie serwisowane w
>>> ASO a nie u pana Heńka.
>>
>> Dowodem na dupowatość ASO jest wciskanie najdroższych części i liczenie
>> najdrożej za roboczogodzinę.
>
> Ale nie wiem co Cię dziwi, bo to że ASO koszty własne ma najwyższe,
> chyba nie pozostawia złudzeń?
> Pensja mechaników to pewnie ich niewielka część.
>
Złudzeń nie, ale realnego powodu aby tak było też nie widzę.
Nie tylko ja zresztą.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 04.08.13 00:12 Tomasz Pyra
- 04.08.13 00:55 RadoslawF
- 04.08.13 01:03 masti
- 04.08.13 08:49 Cavallino
- 04.08.13 08:50 Cavallino
- 04.08.13 09:03 John Kołalsky
- 04.08.13 12:22 RadoslawF
- 04.08.13 12:23 Tomasz Pyra
- 04.08.13 12:24 RadoslawF
- 04.08.13 12:28 RadoslawF
- 04.08.13 12:42 Cavallino
- 04.08.13 12:43 Cavallino
- 04.08.13 13:00 Tomasz Pyra
- 04.08.13 13:45 John Kołalsky
- 04.08.13 15:14 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A