  • Data: 2013-08-04 00:12:23
    Temat: Re: "Ogarnięty" mechanik w Lublinie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 03 Aug 2013 13:18:56 +0200, RadoslawF napisał(a):

> [...]
    minut niemogącego zastartować, jak się widzi "wysiadające" w czasie letniego korka,
    jak jadąc prosto zostawia ślady czterech kół, jak w bagażniku jeżdżą klucze,
    śrubokręt, taśmy klejąca i linka holownicza, to wiadomo, że regularnie serwisowane w
    ASO a nie u pana Heńka.

    > Dowodem na dupowatość ASO jest wciskanie najdroższych części i liczenie
    > najdrożej za roboczogodzinę.

    ASO bazuje na klientach likwidujących szkody z OC sprawcy, dla których cena
    nie gra roli, a nawet często im drożej tym lepiej.
    To i ceny z kosmosu :)