  • 21. Data: 2010-11-02 12:55:11
    Temat: Re: Odzież
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > Polatałem w tamtym sezonie w nowym hiszpańskim AERO. Taka śmiszna frima,
    > kupiłem nówkę na allegro za 120 zł. Kask zajebisty, cichy, widoczność
    > idealna, ładne malowanie, lekki, dopasowany. 120 zł, nie 1200.

    Ten kask nigdy nawet nie był w Hiszpanii, pewnie o tym wiesz, ale dobrze
    wiedzieć, kupię dla pasażera ;-)))

  • 22. Data: 2010-11-02 13:00:58
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ten kask nigdy nawet nie był w Hiszpanii, pewnie o tym wiesz, ale dobrze
    > wiedzieć, kupię dla pasażera ;-)))

    Napisane na pudełku było: made in spain. Chyba że to tera dzielnica chin.
    Miał nawet worek i wszystkie gadżety jak kaski za 2000. Pytanie brzmi? Czy
    zakładając na baniak ten za 120 i inny za 2000, rozpędzę się zajebie czołowo
    w tira, to w którym przeżyję?

    --
    Grzybol

  • 23. Data: 2010-11-02 13:03:47
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ten kask nigdy nawet nie był w Hiszpanii, pewnie o tym wiesz, ale dobrze
    > wiedzieć, kupię dla pasażera ;-)))

    Tak w uzupełnieniu: nie ma tych kaskó na allegro. Widziałem raz jeden,
    człowiek napisał, że przywiózł z Hiszpanii i wystawił 2 sztuki. Jeden
    kupiłem. Potem nigdy już takiego nie widziałem.

    --
    Grzybol

  • 24. Data: 2010-11-02 13:09:46
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Napisane na pudełku było: made in spain.

    A znasz takie powiedzenie :" na płocie było napisane DUPA, pogłaskałem i się
    skaleczyłem"

    OK to dygresja była, jeśli rzeczywiście to prawda, że go w Hiszpani zrobili
    to duzy respect dla Hiszpanów, że udaje im się taką cenę zrobić, mimio
    wysokich kosztów robocizny i kryzysu.

  • 25. Data: 2010-11-02 13:33:33
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ten kask nigdy nawet nie był w Hiszpanii, pewnie o tym wiesz, ale
    > dobrze wiedzieć, kupię dla pasażera ;-)))

    Wynika z powyższego, że nie cenisz życia, zdrowia i komfortu swojego
    pasażera.
    Zgadza się?

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 26. Data: 2010-11-02 14:20:41
    Od: VeRTe <kyuubi89@_NOSPAM_o2.pl>

    Ineadnapisal

    > "VeRTe" <kyuubi89@_NOSPAM_o2.pl> wrote in message
    z.pl...
> [...]
    rsalna.html,
    ,

    > Garnek to chyba używka bo nowego Shoei nie kupisz za 300-400 zeta. Moja
    > rada: na hełm przeznacz 1500 zeta.

    Niestety nie dysponuje takim zasobem gotówki żeby pozwolić sobie na tak
    drogi kask ;/ Liczę, że kupię jakiś z outletu z poprzedniego sezonu po
    przecenie lecz thx za radę.

  • 27. Data: 2010-11-02 14:22:42
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Jasio" <b...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wynika z powyższego, że nie cenisz życia, zdrowia i komfortu swojego
    > pasażera.
    > Zgadza się?
    A wiesz co znaczy "żartować"? BTW nie jeżdżę z pasażerami - po prostu nie
    lubię.

  • 28. Data: 2010-11-02 17:17:05
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Vir" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Możesz rozwinąć to: prz wypadku? Masz jakieś badania, doświadczenia itp?
    > Czy np więcej motocyklistów ginie w tanich kaskach, czy więcej w drogich?
    > Czy ci którzy zginęli w kasku z nalepką UE powinni się czuć oszukani? Itp
    > itd...

    Buuuuhahahahahahhahaaaa!!

    Erg

  • 29. Data: 2010-11-02 17:17:46
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

> [...]
    > człowiek napisał, że przywiózł z Hiszpanii i wystawił 2 sztuki. Jeden
    > kupiłem. Potem nigdy już takiego nie widziałem.

    http://www.aero-helmets.pl/

    Erg

  • 30. Data: 2010-11-02 17:19:47
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>