  • 1. Data: 2010-11-01 16:52:16
    Temat: Odzież
    Od: VeRTe <kyuubi89@_NOSPAM_o2.pl>

    Witajcie, mam zagwozdke jak tanio kupić dobry ubiór na moto. Chce kupić
    taki zestaw:
    http://www.motorabat.pl/157-utika-steel-kurtka-uniwe
    rsalna.html,
    http://www.motorabat.pl/427-halvarssons-gibli.html,
    http://www.motorabat.pl/673-sidi-r-kawice-abiss.html
    ,
    http://www.motorabat.pl/918-buty-berik-gpx.html + jakiś garnek od agv,
    shoei, hjc lub innej znanej dobrej marki za 300-400 zł. Mam 2 pytania co
    sądzicie o takim zestawie oraz co możecie mi polecić w porównywalnej
    cenie, tj. tak do ok. 2000zł?

  • 2. Data: 2010-11-02 07:50:38
    Temat: Re: Odzież
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "VeRTe" <kyuubi89@_NOSPAM_o2.pl> wrote in message
    z.pl...
> [...]
    > shoei, hjc lub innej znanej dobrej marki za 300-400 zł. Mam 2 pytania co
    > sądzicie o takim zestawie oraz co możecie mi polecić w porównywalnej

    Garnek to chyba używka bo nowego Shoei nie kupisz za 300-400 zeta. Moja
    rada: na hełm przeznacz 1500 zeta.

  • 3. Data: 2010-11-02 08:01:38
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    rsalna.html,
    ,
    > Garnek to chyba używka bo nowego Shoei nie kupisz za 300-400 zeta. Moja

    E tam, mało!!! Ja bym se zrobił u kowala na zamówienie z blachy trójki, albo
    najlepiej odlew żelazny. Tak żeby po jebnięciu łeb był cały. Resztę się
    pozbiera na karmę dla psów...
    W kwestii wątku - pokaż mi jakiekolwiek badania prowadzone w jakimkolwiek
    kraju na świecie mówiące o wpływie ceny kasku na przeżywalność motonitów w
    wypadkach. I dlaczego twierdzisz, że trzeba wydać minimum 1500 zł?
    Testowałeś podczas wypadku? Zajebałeś w tanim kasku i zginąłeś, a potem w
    drogim przeżyłeś? Ogólnie: pierdolenie...

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2010-11-02 08:14:49
    Od: VeRTe <kyuubi89@_NOSPAM_o2.pl>

    @Inead niestety nie dysponuje takim zasobem gotówki żeby pozwolić sobie na
    tak drogi kask ;/ Liczę, że kupię jakiś z outletu z poprzedniego sezonu po
    przecenie lecz thx za radę.

  • 5. Data: 2010-11-02 08:18:10
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

> [...]
    > Testowałeś podczas wypadku? Zajebałeś w tanim kasku i zginąłeś, a potem w
    > drogim przeżyłeś? Ogólnie: pierdolenie...

    Bardziej mi chodzi o komfort użytkowania, wentylacja, wygłuszenie,
    dopasowanie do dyńki, dostępność blend itd. Te tanie kaski są po prostu
    kiepskie. Ale może dla kogoś kto dojeżdzą do pracy tanie badziewie
    wystarczy.

  • 6. Data: 2010-11-02 09:28:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-02, Inead <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    > dopasowanie do dyńki, dostępność blend itd. Te tanie kaski są po prostu
    > kiepskie. Ale może dla kogoś kto dojeżdzą do pracy tanie badziewie

    Ale pierdolisz...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2010-11-02 10:08:38
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message

    > Ale pierdolisz...

    Tanie kaski są super a najlepsze te z Lidla. W przyszłym sezonie Rossi
    będzie jeździł na Dukacie i w kasku z Lidla. Czy teraz dobrze????

  • 8. Data: 2010-11-02 10:17:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-02, Inead <a...@g...pl> wrote:

    > Tanie kaski są super a najlepsze te z Lidla. W przyszłym sezonie Rossi
    > będzie jeździł na Dukacie i w kasku z Lidla. Czy teraz dobrze????

    Ale pierdolisz... Gdzie ja napisalem o kasku z Lidla? Za 500 PLN mozna
    kupic juz w miare kask. Nie wszyscy potrzebuja cuda typu blenda czy szczeka
    pytanie, czy potrafisz to zrozumiec?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2010-11-02 10:21:52
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > Ale pierdolisz... Gdzie ja napisalem o kasku z Lidla? Za 500 PLN mozna
    > kupic juz w miare kask. Nie wszyscy potrzebuja cuda typu blenda czy
    > szczeka
    > pytanie, czy potrafisz to zrozumiec?

    Ej, ja nie bylem agresywny, może zjedź sobie na ręcznym a potem dopiero
    pisz. Moim zdaniem kaski za parę stówek są chuja warte i już. I ani ty ani
    nikt inny mojego zdania nie zmieni, bo wynika ono z pewnego doświadczenia
    którego widać tobie brakuje.

  • 10. Data: 2010-11-02 10:24:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-02, Inead <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    > nikt inny mojego zdania nie zmieni, bo wynika ono z pewnego doświadczenia

    Pozwol ze skorzystam z twojego doswiadczenia. Jezdze drugi rok w HJC FG-15
    za 800, powiedz mi czy jest on chuja warty i lepiej kupic sobie Schubertha
    za 2600?

    --
    Artur
    ZZR 1200