  • 1. Data: 2010-11-01 16:45:05
    Temat: LublinRing - (forward)
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    "Wspieramy budowę toru wyścigowego na Lubelszczyźnie

    Motocyklowy Klub Sportowy Moto-sekcja zainicjował i objął honorowym
    patronatem akcję budowy nowego obiektu sportowo - szkoleniowego na
    Lubelszczyźnie.W przyszłości ma on zastąpić wysłużony tor kartingowy przy
    ulicy Zemborzyckiej w Lublinie.Wszyscy wiemy, że potrzeba na to dużo czasu i
    jeszcze więcej pieniędzy ale po pierwszych rozmowach i ustaleniach jesteśmy
    pełni optymizmu.Nikt nie mówi ,że będzie łatwo ale razem możemy zrobić
    więcej niż w pojedynkę.Zapraszamy zainteresowane kluby oraz osoby
    indywidualne do wspierania akcji.Kampanię medialno-informacyjną akcji
    prowadzi Moto-GP -serwis motocyklowy.

    Więcej informacji na stronie projektu http://www.torlublin.moto-gp.pl

    oraz na forum
    http://www.lublin.riders.pl/forum/viewtopic.php?f=1&
    t=5719&hilit=budowa+toru
    "

    Nie zainteresowanych przepraszam

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 2. Data: 2010-11-02 20:55:20
    Temat: Re: LublinRing - (forward)
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-11-01 17:45, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > "Wspieramy budowę toru wyścigowego na Lubelszczyźnie

    Zacznij w mazowieckiem :-D, tez by sie przydal

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 3. Data: 2010-11-03 09:58:32
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Michał V-R"
    Zacznij w mazowieckiem :-D, tez by sie przydal

    W mazowieckim praktycznie juz jest - czekamy tylko czy nie przeszkadza
    ptaszkom i pszczolkom ...
    http://pionki24.pl/miasto/854/tor-pionki-w-czerwcu-2
    011.html

    Tytus z fabryki

  • 4. Data: 2010-11-04 12:33:38
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-11-03 10:58, Tytus z fabryki pisze:
> [...]
    > Zacznij w mazowieckiem :-D, tez by sie przydal
    >
    > W mazowieckim praktycznie juz jest - czekamy tylko czy nie przeszkadza

    Tu nowsze informacje (nic nowszego nie znalazłem):
    http://pionki24.pl/aktualnosci/1532/przemyslaw-salet
    a-ambasadorem-projektu-pierwsze-wyscigi-juz-za-rok.h
    tml

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 5. Data: 2010-11-04 12:35:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-04, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:

    > Tu nowsze informacje (nic nowszego nie znalazłem):
    > http://pionki24.pl/aktualnosci/1532/przemyslaw-salet
    a-ambasadorem-projektu-pierwsze-wyscigi-juz-za-rok.h
    tml

    Od jakiegos czasu krazyly info ze nitka jest juz wylana, cos czuje ze tego
    toru to i do 2015 sie nie doczekamy, ile to juz lat?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2010-11-04 13:29:42
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2010-11-04 13:35, AZ pisze:

    a-ambasadorem-projektu-pierwsze-wyscigi-juz-za-rok.h
    tml

    > Od jakiegos czasu krazyly info ze nitka jest juz wylana, cos czuje ze tego
    > toru to i do 2015 sie nie doczekamy, ile to juz lat?

    Gdzie krążyły ? Na MotoGP były na bieżąco informacje od Pejsera i było
    wiadomo że na razie grzęzną w papierkach.
    Sprawa jest na tapecie od 3 lat, 2 lata temu ruszyła. Co prawda pierwsze
    optymistyczne zapowiedzi Pejsera mówiły o zrobieniu nitki na
    maj-czerwiec 2009, co od razu mnie nieco rozbawiło :) ale tak czy siak
    mam nadzieję że jednak ten tor powstanie - oby jak najszybciej ale jak
    będzie za rok albo dwa to też dobrze.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2010-11-08 13:07:40
    Od: "WaFel" <w...@s...pl>

    Ssiema,
    Ja tylko przypomnę, że jutro o godzinie 19 w Sali Kongresowej Uniwersytetu
    Przyrodniczego przy ul. Akademickiej 15 w Lublinie odbędzie się debata w
    sprawie budowy Toru Lublin.
    Zapraszamy wszystkich zainteresowanych, im będzie nas więcej, tym lepiej.
    Pozdro
    WaFel
    BMW K1200LT

  • 8. Data: 2010-11-11 19:37:25
    Od: "Geolog" <g...@w...pl>

    Użytkownik "WaFel" napisał w wiadomości
> [...]
    > Przyrodniczego przy ul. Akademickiej 15 w Lublinie odbędzie się debata w

    Tor na ul Zemborzyckiej ma być zamknięty po 25 latach istnienia bo chałasy
    przeszkadzają mieszkańcom bloków które postawiono w pobliżu toru 2-3 lata
    temu. Dzisiaj mówili w tv że chcą go zamknąć a ma powstać nowy tor w
    miejscowości Niedzwiada w okolicy Lubartowa a 40km od Lublina.

    --
    Geolog
    chwilowo bez moto

  • 9. Data: 2010-11-11 21:06:57
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Geolog" Tor na ul Zemborzyckiej ma być zamknięty po 25 latach istnienia bo
    chałasy
    przeszkadzają mieszkańcom bloków które postawiono w pobliżu toru 2-3 lata
    temu.

    I ten budynek z krzyzykiem wzniesiony najblizej nie ma z likwidacja toru nic
    wspolnego???
    Palikocie - widzisz to ???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 10. Data: 2010-11-11 21:19:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 11 Lis, 22:06, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:
    > Uff - jakis pechowy ten kawalek ancfaltu ale zdazylem go polubic
    A żółte to wręcz się zakochało we florze otaczającej nitkę... Ale nie
    martw sie Tytusie, widocznie ten ostatni wyjazd był pamiątkowy, no i
    na pamiątkę pozostała Ci ziemia za owiewkami.

    --
    Artur
    ZZR 1200