  • 1. Data: 2010-11-01 20:13:31
    Temat: polimerowe kufry boczne do Hondy Shadow - chopper cruiser
    Od: ACTV <s...@a...com.pl>

    Witam,

    Znacie może jakiegoś polskiego producenta polimerowych kufrów, które
    by pasowały do Hondy Shadow Clasic (Aero).

    Bardzo ciekawie wyglądają zdjęcia takich kufrów na stronie Polkomu -
    ale cena powala 2 730 PLN !
    Może ktoś w Polsce podobne produkuje ? Może ktoś sprowadza podobne w
    trochę niższej cenie ?

    Będę wdzięczny za linki.

    Pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2010-11-03 14:06:45
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-01 21:13, ACTV pisze:
> [...]
    > ale cena powala 2 730 PLN !
    > Może ktoś w Polsce podobne produkuje ? Może ktoś sprowadza podobne w

    Jesli chcesz uzywki to kumpel ma do pchniecia, podobno charlej genuine etc.
    Tak wygladaly na sporciaku
    http://lh5.ggpht.com/_te2IXFW7FJw/SHvD2-WicGI/AAAAAA
    AACAc/yylCp0ZEpbA/s800/SG1S4491.jpg

    PS. sporciak tez jest do sprzedania.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.
    html

  • 3. Data: 2010-11-03 18:59:47
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > Jesli chcesz uzywki to kumpel ma do pchniecia, podobno charlej genuine etc.
> [...]

    Sztandarowy przyklad Pana za duzego do swojego motocykla. Zawsze mowilem
    ze Sportster jest dla kobiet i mezczyzn niewysokich.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2010-11-03 20:37:17
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-03 19:59, Kuczu pisze:

    > Sztandarowy przyklad Pana za duzego do swojego motocykla. Zawsze mowilem
    > ze Sportster jest dla kobiet i mezczyzn niewysokich.

    Standardowy przyklad Pana ktory nalezy do kategorii tych co charleja juz
    mieli i teraz chca motor do jazdy :-)
    I to wcale nie moja wina, ja tylko pozyczylem mu afryke na jeden wyjazd! ;>

    pozdr
    newrom

  • 5. Data: 2010-11-03 20:42:46
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > Standardowy przyklad Pana ktory nalezy do kategorii tych co charleja juz
    > mieli i teraz chca motor do jazdy :-)

    Powiedz KaJotu ze Sporciak nie nadaje sie do jazdy ! Ino trzeba miec do
    niego wzrost nikczemny.

    > I to wcale nie moja wina, ja tylko pozyczylem mu afryke na jeden wyjazd! ;>

    Kulega by se kupil od razu RoadKinga to by nawet na Afryke nie zerknal :)

  • 6. Data: 2010-11-04 07:04:44
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-03 21:42, Kuczu pisze:

    > Powiedz KaJotu ze Sporciak nie nadaje sie do jazdy ! Ino trzeba miec do
    > niego wzrost nikczemny.

    Nikomu nic nie bede mowic, walimieto kto czym, gdzie, jak. Natomiast
    czekam z nieciepliwoscia az KaJot se kupi charleja do jazdy.
    :)

    > Kulega by se kupil od razu RoadKinga to by nawet na Afryke nie zerknal :)

    Mozliwe ze tak by bylo, a moze nie. Tego sie nie dowiemy bo kulega raczy
    pojdzie w wisromy, wiaderko albo cos w ten desen. Bo jednak po sporciaku
    1200 marudzil ze afri ma za malo momentu :)

  • 7. Data: 2010-11-04 11:15:14
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    > Natomiast
    > czekam z nieciepliwoscia az KaJot se kupi charleja do jazdy.

    Nie sadze zeby sie zdazylo, ale jakbym znalazl czas za 2 lata to
    wzialbym jakiego glajda i lunal sie od oceanu do oceanu - oni tam maja
    mnostwo gor posrodku.

    KJ

  • 8. Data: 2010-11-04 12:11:20
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2010-11-04 12:15, KJ Siła Słów pisze:

    > Nie sadze zeby sie zdazylo, ale jakbym znalazl czas za 2 lata to
    > wzialbym jakiego glajda i lunal sie od oceanu do oceanu

    Ale takiego z tempomatem, mają za dużo długich prostych.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 9. Data: 2010-11-04 12:37:11
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-11-03 19:59, Kuczu pisze:
    > Sztandarowy przyklad Pana za duzego do swojego motocykla. Zawsze mowilem
    > ze Sportster jest dla kobiet i mezczyzn niewysokich.

    Musi miał za mały portfel do większego motura, a musiał być HD. To nie
    są, niestety, tanie zabawki.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 10. Data: 2010-11-04 17:05:57
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    On 11/3/10 7:59 PM, Kuczu wrote:

    > ze Sportster jest dla kobiet i mezczyzn niewysokich.

    Teraz mi to mowisz? Jak juz tak polubilem mojego sporciaka ze nie chce
    sie z nim rozstawac (a plan byl pojezdzic dwa sesony i zamienic na
    street boba).
    Nota bene, mialem okazje przejechac sie street bobem i jakos wcale nie
    zapragnalem zamiany. Jednak sporciak ma w sobie cos.

    --
    pozdr
    Laphroaig