  • 61. Data: 2010-11-06 15:34:10
    Temat: Re: Odzież
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 2010-11-02 23:03, siny pisze:
    > widzialem tez takie wstawki w profesjonalnych rekawicach w sklepach
    > ze tak powiem 'race'owych'

    Kupowałem rękawice. Panie sprzedawco, które mi pan poleci, bo tutaj
    widzę różne takie plastikowe dodatki? Popatrzył na mnie, starszy gość, i
    spytał - ale chce pan do jazdy czy na zabawę w remizie?

    --
    Alf/red/

  • 62. Data: 2010-11-12 17:58:52
    Od: "siny" <s...@t...pl>

    > Kupowałem rękawice. Panie sprzedawco, które mi pan poleci, bo tutaj widzę
    > różne takie plastikowe dodatki? Popatrzył na mnie, starszy gość, i
    > spytał - ale chce pan do jazdy czy na zabawę w remizie?

    ja posiadam kilka par
    letnie, zimowe
    textylne i skorzane
    te z plastykowymi ochraniaczami:
    http://www.harpersraceshop.co.uk/cat212_1.htm

    naprawde nie wiem czego sie czepiacie
    mysle ze to rzecz gustu
    wam sie niepodobaja, dla mnie sa ok
    tyle w temacie

  • 63. Data: 2010-11-15 20:06:32
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    siny pisze:

    > naprawde nie wiem czego sie czepiacie
    > mysle ze to rzecz gustu

    No tak, teraz piszesz że to rzecz gustu, wcześniej pisałeś:

    hey
    wg mnie tylko rekawice nie wygladaja na dobre
    nie widac zadnych protektorow na kostkach

    Czyli uznałeś że brak protektorów na palcach to dyskwalifikacja rękawic.
    Poddaj się i walnij się w pierś :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 64. Data: 2010-11-16 17:07:24
    Od: "siny" <s...@t...pl>

    > Czyli uznałeś że brak protektorów na palcach to dyskwalifikacja rękawic.
    > Poddaj się i walnij się w pierś :)

    hehe
    :)
    poprostu wg mnie warto miec te protektory
    czyli wyrazilem swoje subiektywne zdanie
    ktos moze uznac to za wioche czy cokolwiek, szanuje wasze opinie
    jakiekolwiek one sa

    pisalem:
    ' WG MNIE tylko rekawice nie wygladaja na dobre'

    reasumujac, wole ich miec w razie upadku niz ich nie miec nawet jezeli sa
    wioskowe
    pozdr