  • 11. Data: 2010-11-02 10:25:24
    Temat: Re: Odzież
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 02 Nov 2010 11:21:52 +0100, Inead <a...@g...pl> wrote:

    [...]
    > Ej, ja nie bylem agresywny, może zjedź sobie na ręcznym a potem dopiero
    > pisz. Moim zdaniem kaski za parę stówek są chuja warte i już. I ani ty
    > ani nikt inny mojego zdania nie zmieni, bo wynika ono z pewnego
    > doświadczenia którego widać tobie brakuje.

    Dodajmy jeszcze, że motocykle mające więcej niż 2 lata też są chuja
    warte, a po 10 latach powinno się z automatu złomować.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 12. Data: 2010-11-02 10:33:29
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-11-02 11:21, Inead pisze:
> [...]
    > ani nikt inny mojego zdania nie zmieni, bo wynika ono z pewnego
    > doświadczenia którego widać tobie brakuje.

    Się pozwolę sobie wtrącić. Miałem Nolana N62, za którego dałem coś koło
    450,- Całkiem przyzwoity garnek, jedno co mnie denerwowało to zapięcie,
    które miało tendencję do rozregulowywania się. Teraz mam Sharka S900 i
    mimo, że kosztował 2x więcej nie widzę specjalnie różnicy w wykonaniu,
    no ale ma blendę ;-p

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 13. Data: 2010-11-02 10:35:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-02, duddits <d...@N...pl> wrote:

> [...]
    > które miało tendencję do rozregulowywania się. Teraz mam Sharka S900 i
    > mimo, że kosztował 2x więcej nie widzę specjalnie różnicy w wykonaniu,

    Jeden i drugi chuja warty... bo nie kosztowal 1500.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2010-11-02 11:18:42
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl>

    W dniu 02.11.2010 11:35, AZ pisze:
    > Jeden i drugi chuja warty... bo nie kosztowal 1500.

    FCUK, mój kask też nie spełnia wymagań zajebistego ;/

    Suzuki GSF 600N '00

  • 15. Data: 2010-11-02 12:03:00
    Temat: Re: Odzieź
    Od: a...@h...pl

    "Inead" <a...@g...pl> writes:

> [...]
    > warte i juĹź. I ani ty ani nikt inny mojego zdania nie zmieni, bo
    > wynika ono z pewnego doświadczenia którego widać tobie

    Najbardziej niewygodny kask jaki w życiu mierzyłem kosztował 2 i pół
    koła (Szubert któryś).

    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

  • 16. Data: 2010-11-02 12:19:13
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > Jeden i drugi chuja warty... bo nie kosztowal 1500.

    A to juz ty napisałeś, ja ceny nie wymieniłem ;-)))

  • 17. Data: 2010-11-02 12:42:59
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > --
    > Artur

    Może trzeba było sobie kupić chiński skuter z Tesco a nie ZZRa jak cena ma
    takie znaczenie dla ciebie, to i to ma dwa koła i silnik więc "po co
    przepłacać jak nie widać różnicy" (Z.Chajzer)

  • 18. Data: 2010-11-02 12:43:51
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > Pozwol ze skorzystam z twojego doswiadczenia. Jezdze drugi rok w HJC FG-15
    > za 800, powiedz mi czy jest on chuja warty i lepiej kupic sobie Schubertha
    > za 2600?

    Przydatność kasku można rozpatrywać w dwóch aspektach - w codziennym
    użytkowaniu i przy wypadku.

    Każdy kask sprzedawany w Polsce powinien spełniać normy narzucone przez
    Unię(pytanie, czy sama nalepka na kasku daje Ci taką pewność).

    A w codziennym używaniu tanie kaski rzeczywiście sporo odbiegają
    komfortem, trwałością, rozwiązaniami od kasków z górnej półki.

    Wiem, bo posiadam: i tani i średni i drogi

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka, średnia srebrna cebulka i mała czarna japonka

  • 19. Data: 2010-11-02 12:46:21
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "duddits" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:iaopdp$dm3$1@inews.gazeta.pl... W dniu 2010-11-02 11:21, Inead pisze:
> [...]
    > które miało tendencję do rozregulowywania się. Teraz mam Sharka S900 i
    > mimo, że kosztował 2x więcej nie widzę specjalnie różnicy w wykonaniu, no

    Polatałem w tamtym sezonie w nowym hiszpańskim AERO. Taka śmiszna frima,
    kupiłem nówkę na allegro za 120 zł. Kask zajebisty, cichy, widoczność
    idealna, ładne malowanie, lekki, dopasowany. 120 zł, nie 1200.

    --
    Grzybol

  • 20. Data: 2010-11-02 12:49:08
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Vir" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przydatność kasku można rozpatrywać w dwóch aspektach - w codziennym
    > użytkowaniu i przy wypadku.

    Możesz rozwinąć to: prz wypadku? Masz jakieś badania, doświadczenia itp? Czy
    np więcej motocyklistów ginie w tanich kaskach, czy więcej w drogich? Czy ci
    którzy zginęli w kasku z nalepką UE powinni się czuć oszukani? Itp itd...

    --
    Grzybol