  • 1. Data: 2010-11-01 06:33:55
    Temat: Ciekawy sposób na polerowanie szyby w kasku
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    http://maic.jmu.edu/journal/10.2/r&d/heafitz/heafitz
    .htm

    W skrócie:

    Wymontowujesz szybę z kasku. Wkładasz ją do piekarnika na 24 godziny w
    temperaturze 120 st C - w celu całkowitego usunięcia z niej wilgoci.
    Wyjmujesz, odczekujesz 30 minut, żeby ostygła.

    Bierzesz szybę w rękę, w drugą rękę opalarkę (moc 1000-1500W) i delikatnie
    opalasz szybkę. Nie wolno dopuścić, żeby opalarka podgrzewała jedno miejsce
    dłużej niż 10 sekund.

    Koniec.

    I co Wy na to?

  • 2. Data: 2010-11-03 16:48:57
    Temat: Re: Ciekawy sposób na polerowanie szyby w kasku
    Od: power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl>

    Marcin Nnapisal

> [...]

    > opalasz szybkę. Nie wolno dopuścić, żeby opalarka podgrzewała jedno miejsce

    Co to za kurwa sciema??? Kawal plastiku ma być w piekarniku 24 h by się
    pozbyć wilgoci??!!! Chuja prawda, w zasadzie co daje obróbka termiczna?!
    (nic nie daje) zjebie tylko szybkę nic więcej. W ogóle co to za
    beznadziejna ściema... Szybka jest porysowana, kupujesz nowa zakładasz i
    po sprawie, nie ma co polerować, pieścić, srać się z tym a na pewno nie
    grzać w piekarniku a potem opalać opalarką.

  • 3. Data: 2010-11-03 17:31:17
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "power_bit" <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Marcin Nnapisal

    .htm
    --------------------------
    "... > Co to za kurwa sciema???
    ... >Chuja prawda
    ... >zjebie tylko szybkę
    ... "
    =============
    Się jakiś trol jakiś albo żartownić wychylił, a Ty podniecasz się jakby ...
    Luzuj, zycia szkoda !!!

    Pzdr - JK.

  • 4. Data: 2010-11-03 18:05:32
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    Szybka jest porysowana, kupujesz nowa zakładasz i
    > po sprawie

    Ale na takiej starej "do wyrzucenia" można zrobić eksperyment z czystej
    ciekawości ;-) Jestem sceptykiem ale czasami można się zdziwić, jakie
    patenty potrafią działać.
    Pozdro

  • 5. Data: 2010-11-03 18:18:00
    Od: power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl>

    Podnieciłem się za bardzo, sory ;-)

  • 6. Data: 2010-11-03 19:39:41
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "power_bit" <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:1eb44b7918b1b8ac383a45c3f060cb0d$1@grup
    y.scigacz.pl...
> [...]
    > po sprawie, nie ma co polerować, pieścić, srać się z tym a na pewno nie
    > grzać w piekarniku a potem opalać opalarką.

    Znasz się na tym, czy tylko tak dla śmiechu zabrałeś głos?
    Obróbka termiczna ma z pewnością wpływ na materiały sztuczne - w to chyba
    nie wątpisz?

    Patent z opalarką wymyślili właśnie po to, żeby (jak zgrabnie to ująłeś) nie
    polerować, nie pieścić się i nie srać.

    A jeśli zadziała?

  • 7. Data: 2010-11-03 20:05:25
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 01 Nov 2010 07:33:55 +0100, Marcin N
    <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > http://maic.jmu.edu/journal/10.2/r&d/heafitz/heafitz
    .htm
    [...]
    > I co Wy na to?

    Ta, znalazłem ten test z rok temu, nudziło mi się w zimę więc wziąłem
    szybkę od
    starego kasku, co była strasznie porysowana, i spróbowałem, i jakoś NI
    CHOLERA
    mi nie chciały rysy znikać. Za to się powyginała.

    Podejrzewam, że jednak może istnieć różnica między pancernymi wizjerami dla
    minierów, co nie są utwardzane powierzchniowo, a relatywnie cienkimi
    szybkami
    do kasków motocyklowych, często utwardzanymi tak, żeby się nie rysowały.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 8. Data: 2010-11-03 20:16:24
    Od: power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl>

    Twój piekarnik zeżrę więcej prądu niż ta szybka warta, i nic z tego nie
    wyjdzie. Uznaje to za żart i już się nie podniecam ;)

  • 9. Data: 2010-11-03 20:25:05
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-11-03 21:05, Leszek Karlik pisze:

> [...]
    > szybkami
    > do kasków motocyklowych, często utwardzanymi tak, żeby się nie rysowały.

    To działa,ale przy większych i troszkę bardziej skomplikowanych
    "szybkach" w myśliwcach,rysy znikają samoczynnie,wystarczy światło
    słoneczne.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 10. Data: 2010-11-03 20:40:53
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-03 20:39, Marcin N pisze:
    ...>8
    > Znasz się na tym, czy tylko tak dla śmiechu zabrałeś głos?

    Przeciez widzisz ze sie nie zna, widac byl na wagarach gdy w szkole
    podgrzewali siarczan miedzi!
    Albo widzial to i nie trafilo do rozumu :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe