  • 1. Data: 2010-11-01 15:18:53
    Temat: motocykl sam
    Od: ricardo29 <polrich@_NOSPAM_hotmail.com>

    Witam
    Potrzebuje pomocy z zarejestrowaniem motocykla typu sam (samorubka) nie
    mam do niego zadnych papierów,Jest to składak silnik od dniepra, ramę
    spawał mi kolega. motocykl jest sprawny technicznie wszystko jest złożone
    w sposób idealny,nie wiem tylko gdzie mam isc i go zarejestrowac jak to
    wygląda od strony prawnej.
    Dziękuje za wszelką pomoc.

  • 2. Data: 2010-11-01 15:32:06
    Temat: Re: motocykl sam
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "ricardo29" <polrich@_NOSPAM_hotmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > spawał mi kolega. motocykl jest sprawny technicznie wszystko jest złożone
    > w sposób idealny,nie wiem tylko gdzie mam isc i go zarejestrowac jak to

    Gugiel w zaduszki nie działa? Jest tego w chuj:
    http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/printview.php?t=
    5397&start=0&sid=1a9ec3ae906f45f49af1c4624529813b

  • 3. Data: 2010-11-01 17:12:06
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Gugiel w zaduszki nie działa?