  • Data: 2011-08-09 09:13:38
    Temat: Re: Odwołanie od decyzji TU
    Od: " yogo" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > US porównujesz do TU? Grubo.

    Skarbówka podaje rzeczywiste wartości aut a nie wymyslone jak TU. Mi tam nigdy
    US nie zawyzał wartości, podają mniej wiecej taką wartość jaką sie zapłaci za
    auto na rynku wtórnym.

    > Przyjmij bezpieczne 7 dni i będzie ok. Ale z tego co ja kojarzę, to jest
    > 14 dni. Zajrzyj w OWU albo zadzwoń do tej ubezpieczalni.

    Z ciekawosci zadzwoniłem i dowiedziałem się że nie jest to żadna decyzja
    administracyjna i nie obowiązują tu takie terminy odwołań. Po prostu jest 3
    lata na walkę o nalezne odszkodowanie, i można sobie przypomnieć o odwołaniu
    np po dwóch latach i 11 miesiacach od zdarzenia.