  • Data: 2009-12-28 07:13:59
    Temat: Re: Odwolali trojpodzail?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jester wrote:

    > Oglądam film o pościgu - jednak płynna jazda kamery. Jak będę oglądał
    > symulację pościgu na xboxie to poproszę o symulację biegnącego
    > kamerzysty i adhd. Jak widzę ujęcie z helikoptera i obraz lata na
    > wszystkie strony - to sorry, ale to wygląda po prostu idiotycznie a
    > nie dynamicznie...

    > Sęk w tym, że nie wzmagają, bo są nadużywane bez sensu. Kamerzyści z
    > adhd to już standard, zatrudnia się ich do dynamicznych rozmów dwojga
    > zakochanych nad filiżanką kawy w romantycznej knajpce z widokiem na
    > morze.

    ma byc tak jak w wideoklipie. Czasem sie zastanawiam czy te "środki wyrazu"
    naprawdę sie tak podobają publiczności, czy to jest tylko złudzenie tfurcuf.

    Ale panie i panowie nie ma co płakać zawsze była sztuka ludyczna dla
    wieśniaków, proli, ludzie niskiego wykształcenia oraz sztuka wysoka dla
    ludzi o troszkę wyższym i bardzo wysokim poziomie percepcji. Żyjemy w
    czasach popkultury i otacza nas sztuka niska, bo 90% z nas odbiorców jest
    prostakami (bez obrazy dla nikogo).

    To jest wszędzie, idźcie do sklepu i sprónujcie kupić zwykłą klamkę do
    drzwi... ja oblazłem kilka sklepów i wszędzie były te same gówniane
    wydziwniaste klamki, może z dwa modele były w miarę proste, ładne i
    eleganckie. Skończyło sie na sprowadzaniu przez internet. Kupcie łądne
    eleganckie meble, 90% produkcji to kicz w czystej postaci czasem im droższe
    tym gorsze.