  • Data: 2009-12-28 10:32:02
    Temat: Re: Odwolali trojpodzail?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Dec 2009 10:47:21 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Ile jest pozycji filmowych, gdzie ciągłe adhd jest usprawiedliwione
    > czynnikami wyższymi? (czytaj: reżyser miał taką wizję)

    Niezbyt wiele. Ale są.

    Tyle że ja nie czepiam się ciebie za to, że tego nie lubisz, tylko za
    użycie zbyt daleko posuniętej generalizacji.

    > Dlaczego? Typowa produkcja z naszego tv to disneyland.

    Nie wiem, na TV oglądam w zasadzie tylko programy informacyjne.

    > Albo się
    > strzelają z kabzli przeplatając wszystko kurwami, albo powstaje
    > lukrowana miłość w Warszawce z plexi. No, czasem jeszcze dochodzi wieś
    > Reja...

    Nie wszystkie produkcje filmowe tak wyglądają. Tyle, że przyciskanie
    guziczka na pilocie raczej nie pomoże ci znaleźć tych innych, chyba że
    zabłądzisz przypadkiem na jakiś kanał tematyczny.

    > Tematy banalne i przewidywalne, ekspansja w czasie pobija epopeje
    > radzieckie o chłopce i robotniku (te kiepskie, bo kino radzieckie miało
    > też wybitne pozycje), a warsztat, szkoda gadać...

    Znów: pijesz do produkcji TV czy filmu w ogóle? Bo wskazać dobrego
    operatora filmowego pracującego z dobrym reżyserem nie jest wcale aż tak
    trudno. Ciekawe, ale efekty mają zwykle również dobre.

    > Masz rację, wzruszanie się na filmach może spowodować udławienie się
    > kukurydzą :)

    Być może.