  • 61. Data: 2011-07-19 07:10:28
    Temat: Re: Odstraszacz gołębi, projekt początkującego.
    Od: Maciej Tokarz <m...@m...pl>

    > pocwicz tez z sowami - moze warto oprogramowac tryb nocny LOL

    Zaraz zapuszczę im tą muzyczkę :-)

    --
    Maciej Tokarz
    http://my-poi.pl

  • 62. Data: 2011-07-19 07:14:40
    Od: Maciej Tokarz <m...@m...pl>

    W dniu 2011-07-19 09:08, Maciej Tokarz pisze:

    > Nie wiedziałem o takim cudzie, posiadam rozwiązania przesyłania danych
    > na serwer via PC i Windows Mobile (pozostaje do opracowania klient w
    > Javie).

    Zdaje się, że transmisja odbywa się w tych GPS/GPRS Trackerach przez
    sms-a. Ciut kiepsko, bowiem w moich zastosowaniach opieram się na Web
    Serwisach.

    --
    Maciej Tokarz
    http://my-poi.pl

  • 63. Data: 2011-07-19 07:30:12
    Od: Maciej Tokarz <m...@m...pl>

    > Zaraz zapuszczę im tą muzyczkę :-)

    Efekt żaden :-(
    Gołąb siedział na balustradzie skubiąc pióra i wsłuchując się w odgłosy:
    jastrzębia gołębiarza, myszołowa i sowy. Być może dlatego, że dźwięk
    dochodził z wewnątrz mieszkania. Spróbuję wystawić głośnik na balkon.
    Oby tylko na nim nie uwiły sobie gniazda :-)
    --
    Maciej Tokarz
    http://my-poi.pl

  • 64. Data: 2011-07-19 08:39:45
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Maciej Tokarz" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Spróbuję wystawić głośnik na balkon. Oby tylko na nim nie uwiły sobie gniazda
    > :-)

    Albo co gorsze kupy nie strzelil LOL

  • 65. Data: 2011-07-19 09:44:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    DJ Maciej Tokarz napisał:

> [...]
    > dochodził z wewnątrz mieszkania. Spróbuję wystawić głośnik na balkon.
    > Oby tylko na nim nie uwiły sobie gniazda :-)

    Ostrzegałem, że można trafić na audiofila, którego byle co nie bierze.

    --
    Jarek

  • 66. Data: 2011-07-19 09:46:48
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciej Tokarz napisał:

    > Zdaje się, że transmisja odbywa się w tych GPS/GPRS Trackerach przez
    > sms-a. Ciut kiepsko, bowiem w moich zastosowaniach opieram się na Web
    > Serwisach.

    Miałem na myśli nie gotowe trackery, tylko OEMowe moduły, które można
    sobie oprogramować wedle własnego uznania. Mogą jeszcze na przykład
    transmitować zdjęcia z kamery albo co tam im się podłączy. Może lepiej
    zająć się czymś takim, zamiast gruchać z gołąbkami.

    --
    Jarek

  • 67. Data: 2011-07-19 12:43:26
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 19-07-2011 o 11:44:47 Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    napisał(a):

    > Ostrzegałem, że można trafić na audiofila, którego byle co nie bierze.
    Nie, one są 'miastowe' i po prostu nie znają drapieżników i dlatego im
    te odgłosy z niczym się nie kojarzą.
    Dla autora, na Wawelu widziałem zabezpieczone portale cieniutką siateczką
    plastikową.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 68. Data: 2011-07-19 13:07:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan janusz_kk1 napisał:

    > Nie, one są 'miastowe' i po prostu nie znają drapieżników i dlatego im
    > te odgłosy z niczym się nie kojarzą.

    Wbrew pozorom jest całkiem sporo miastowych drapieżników. A że te co się
    sprzedały firmom nagraniowym robią słabe wrażenie, to inna sprawa.

    Jarek

    --
    A gdybym był krogulcem
    To co byś powiedziała

  • 69. Data: 2011-07-19 14:18:05
    Od: Maciej Tokarz <m...@m...pl>

> [...]
    > transmitować zdjęcia z kamery albo co tam im się podłączy. Może lepiej
    > zająć się czymś takim, zamiast gruchać z gołąbkami.

    Jest to bardzo interesujące o czym piszesz... Takie urządzenie było by
    kapitalnym uzupełnieniem mojego projektu.
    --
    Maciej Tokarz
    http://my-poi.pl

  • 70. Data: 2011-07-19 14:37:30
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > dochodził z wewnątrz mieszkania. Spróbuję wystawić głośnik na balkon. Oby
    > tylko na nim nie uwiły sobie gniazda :-)

    Spróbuj kniazienie zająca.

    http://kola.lowiecki.pl/ao/zzz/glo/zajac.mp3

    --
    Pozdrawiam,