  • 1. Data: 2011-07-17 21:47:08
    Temat: audio-voodo
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    http://allegro.pl/odgrody-itt-open-baffle-i-zarty-si
    e-skonczyly-i1722710101.html

    ROTFL

    --
    Włodek

  • 2. Data: 2011-07-17 21:53:17
    Temat: Re: audio-voodo
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Włodzimierz,

    Sunday, July 17, 2011, 11:47:08 PM, you wrote:

    > http://allegro.pl/odgrody-itt-open-baffle-i-zarty-si
    e-skonczyly-i1722710101.html
    > ROTFL

    Nie znasz się - audiofil kupi każde gówno, byle miało wystarczająco
    wysoką cenę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2011-07-17 23:03:10
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    e-skonczyly-i1722710101.html

    > Nie znasz się - audiofil kupi każde gówno, byle miało wystarczająco
    > wysoką cenę.

    No ... szczególnie piękna robota stolarska
    taki mebel postawić sobie w salonie to pewnie chciałby nie jeden
    Reszty nie warto komentowac, choć chyba mało wiem np. o wygrzewaniu kabli,
    Cóż, ciągle się ucze czegoś nowego :D

    "Użyte kable bez problemu przenoszą moc do 100wat czyli są wystarczające aż
    na to.
    Są na pewno wygrzane - gdyż używam ich już od kilku lat. "

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-07-18 11:23:48
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 18 Lip, 01:03, "Waldek" <s...@n...cpam> wrote:
    > Reszty nie warto komentowac, cho chyba ma o wiem np. o wygrzewaniu kabli,
    > C , ci gle si ucze czego nowego :D

    Różnie bywa, jak z kolegą testujemy nasz złom puszczając konkretny
    prąd, to swądek izolacji jest dosyć mocny, być może takie ałdiofilskie
    przewody są grzane aby estetyki olfaktorycznej klejenta nie
    naruszać :>

    Pzdr.
    L.