  • 1. Data: 2011-07-18 18:25:43
    Temat: marzenia
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    zawsze chciałem mieć włącznik oświetlenia włączany klaśnięciem... pojawił
    się już taki projekt w necie?
    ewentualnie jakieś pomysły?

  • 2. Data: 2011-07-18 18:31:26
    Temat: Re: marzenia
    Od: "Ciemny" <m...@a...na.stronie.www.lhs.pl>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:j01tr7$qn$1@news.onet.pl...
    > zawsze chciałem mieć włącznik oświetlenia włączany klaśnięciem... pojawił
    > się już taki projekt w necie?
    > ewentualnie jakieś pomysły?

    Wpisz w google "klaskomat"...

    Pozdr. TC

  • 3. Data: 2011-07-18 18:33:51
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    On 18.07.2011 20:25, identifikator: 20110701 wrote:
    > zawsze chciałem mieć włącznik oświetlenia włączany klaśnięciem...
    > pojawił się już taki projekt w necie?
    > ewentualnie jakieś pomysły?

    W latach 80 w "Zrób to sam", była też wersja w EdW. Hasło do google:
    akustomat, klaskomat.

  • 4. Data: 2011-07-18 18:37:20
    Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl>

> [...]
    wiadomości news:j01tr7$qn$1@news.onet.pl...
    > zawsze chciałem mieć włącznik oświetlenia włączany klaśnięciem... pojawił

    Jak pamiętam, ponad 20 lat temu się pojawił (a może i dawniej). Tyle że z
    "netem" u nas w PL wtedy słabo ;-)

    Pozdrawiam
    PP

    PS: Kolega trolluje czy żartuje?

  • 5. Data: 2011-07-18 18:39:51
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > zawsze chciałem mieć włącznik oświetlenia włączany klaśnięciem...
    > pojawił się już taki projekt w necie?

    Zapytaj neta.

    MD

  • 6. Data: 2011-07-18 20:10:41
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Zapytaj neta.

    chyba sobie żarty robicie, że niby mam używać zmocnionego i obciętego
    sygnału o dużej głośności do przełączania... nie wydaje mi się to dobrym
    pomysłem...

  • 7. Data: 2011-07-18 20:20:22
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    identifikator: 20110701 <N...@g...pl> napisał(a):
    > chyba sobie żarty robicie, że niby mam używać zmocnionego i obciętego
    > sygnału o dużej głośności do przełączania... nie wydaje mi się to dobrym
    > pomysłem...

    Pytałeś o przełączanie klaśnięciem i takich układów jest pełno, dlatego
    zostałeś odesłany do Google. Duża większość z nich działa tak jak napisałeś.
    Jeśli potrzebujesz czegoś wyrafinowanego, co odróżni klaskanie od innych
    głośnych dźwięków, to trzeba to było zaznaczyć. Drugim kryterium po
    głośności byłby pewnie czas trwania dźwięku, dalej można by badać zawartość
    poszczególnych częstotliwości.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 8. Data: 2011-07-18 20:30:24
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:j02405$qpq$1@news.onet.pl...

    > chyba sobie żarty robicie, że niby mam używać zmocnionego i obciętego
    > sygnału o dużej głośności do przełączania... nie wydaje mi się to dobrym
    > pomysłem...

    To może jednak cmokanie? :-)

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 9. Data: 2011-07-18 20:52:44
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > chyba sobie żarty robicie, że niby mam używać zmocnionego i obciętego
    > sygnału o dużej głośności do przełączania... nie wydaje mi się to dobrym
    > pomysłem...

    Jeśli już koniecznie potrzebujesz niezawodności przełączania, to użyj
    sztucznych sieci neuronowych w dziedzinie częstotliwości.
    K.

  • 10. Data: 2011-07-18 21:50:48
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    A potrzebujęsz coś bardziej wyrafonowanego żeby bąki wycinać? ;)

    --

    morghul