  • Data: 2016-01-09 14:42:42
    Temat: Re: Odsiarczanie akumulatora
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-01-09 14:29, J.F. wrote:
    > Wcale nie bylo - przeciez piszesz ze dioda prostownicza i zarowki.

    Nie nie, w tej chwili mowie o chińskiej, elektronicznej. Z funkcja
    odsiarczania. Musiłbym przekopać pół strychu zeby ją znaleźć, więc
    daruje sobie szukanie. Kupiłem ją z nadzieją że podniosę pojemność dwóch
    akku uzywanych jako UPS. Zamaist tego jeden zdechł a drugi popadł w
    jeszcze większa depresję.