  • Data: 2013-06-06 15:00:29
    Temat: Re: Odpowietrzanie hdi 2.0 w volvo v50
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze raz:

    > Potrzebujesz strzykawkę, pojemnik plastikowy, silne płuca/pompkę i 0,5 l
    > paliwa.

    > -Odpinasz przewód paliwowy idący z filtra do pompy wtryskowej.

    Wyjscie z filtra ok:)

    > -Od strony filtra strzykawką uzupełniasz braki w przewodzie.

    Ladowac paliwo do filtra czy do przewodu idacego do pompy CR?

    > -Spinasz przewód od strony filtra a od strony pompy wkładasz w jakiś
    > pojemnik.

    Rozumiem ze odlaczyc przewod od pompy CR na silniku (bedzie ciezko
    chyba) i pozostawic wiszacy

    > - Następnie rozpinasz przewód powrotny i dmuchasz/pompujesz paliwo do
    > baku.
    Mam podac tam paliwo czy wystarczy dmuchac?
    Jak paliwo, to czy one nei wroci do baku?
    Czy to spowoduje napelnienie wezykow z baku do filtra?

    Paliwo powinno po chwili zacząć ściekać do pojemnika który
    > podstawiłeś obok pompy wtryskowej.

    Rozumiem ze paliwo powinno wyplynac, oki.

    > - Wpinasz najpierw przewód pompy wtryskowej następnie przewód powrotu
    > - Wkładasz "kluczyk" w stacyjkę przekręcasz w pozycję II, nie pamiętam
    > dokładnie ale chyba po ~ 3 minutach układ powinien odpowietrzyć się sam.
    > (sprawdź dokładnie w instrukcji jest napisane po jakim czasie układ się
    > odpowietrza)

    po 60 sek, niby...
    Prowdopodobnie bedzie jeszcze powietrze w pompie i na wtryskach, ale
    rozumiem ze zostanie przepchniete przez przelewowy, tak?

    > -Odpalasz , prawdopodobnie za pierwszym razem.

    Mam nadzieje