  • Data: 2013-06-06 22:04:52
    Temat: Re: Odpowietrzanie hdi 2.0 w volvo v50
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.06.2013 21:08, wchpikus pisze:
    > Hej
    > Nie udalo sie, niestety caly czas zapowietrzone mam paliwo..
    > Ciagnac przez kruciec powrotu i caly uklad, paliwo leci, ale z babelkami.
    > Jak dmucham paliwem do baku (przez powrot) nic sie nie dzieje, nie
    > napelnia sie filtr.
    > Probowalem odciagnac powietrze przez gorny zawor, nie idzie ropa, wiec
    > juz sam nie wiem..
    > rozladowalem aku, auto nadal stoi::(

    Tam jest HDI z citroena/peugeota? Gdzie w takim razie jest pompa? U mnie
    jest w baku, i jak przekręce kluczyk, słychać jak pompuje (buczy) przez
    2 sekundy. jak wymieniam filtr to potrafi buczeć i 15 sekund, aż nie
    wytworzy ciśnienia.

    Pomysł: Zrób sobie napełniacz układu paliwowego z butelki po coca coli i
    wężyka. jak połączyć? Potrzebujesz starą dzurawą dętkę. W zakrętce
    butelki trzeba wyciąć otwór 8mm. Z dętki trzeba wyciąć zawór (wentyl,
    wkład wykręcić) wraz z kawałkiem dętki w kształcie koła - o wielkości
    zakrętki. przełożyć zawór dętki przez zakrętkę butelki, i założyć wężyk.
    Oczywiście nalać paliwa poskręcać, sprawdzić czy jest szczelne.

    Takim "narzędziem" możesz przepchnąć paliwo pod ciśnieniem wytworzonym
    rękami. Będziesz czuł czy jest opór, czy się przelewa. na takim
    "zbiorniku" grawitacyjnym możesz uruchomić silnik na chwilę. podstaw
    inny zbiornik pod przewód z baku!

    ToMasz