  • Data: 2013-06-07 11:40:15
    Temat: Re: Odpowietrzanie hdi 2.0 w volvo v50
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej

    > Pompy w baku nie ma, dlatego pisał ci wcześniej, że trzeba dmuchać w
    > powrót i przepchnąć.
    > Jedyna rzecz która może ci jeszcze pomóc to ręczna pompka uniwersalna na
    > szybkozłączki którą musisz zamontować przed filtrem paliwa i tak
    > przepchnąć paliwo przez układ z odpiętym wężem od pompy CR. Tak to
    > opisuje Volvo w serwisówce ale że nie miąłem takiej pompki to zrobiłem
    > tak jak pisałem wcześniej.

    Wczoraj probowalem, cos nie szlo, dzis podejme sie jeszcze raz.
    Po rozmowie z serwisantem volvo, podpowiedzial by kompresorem napompowac
    bak, paliwo samo przejdzie do pompy (odpiac wezyk)

    Faktycznie jest taka pompka serwisowa:
    http://ww2.justanswer.com/uploads/enesd/2010-10-30_0
    34053_information1.pdf
    ale zdobycie jej to koszt 560zl,.....
    Dzis sprobuje z komresorem.

    Wiece czy sa jakies uniwersalne korki do wlewy paliwa pasujace do v50?
    Przerobil bym z wentylem..