  • 61. Data: 2011-01-16 15:55:53
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    gl12d4 napisał(a):
    > Nieważne, że na placu zabaw, na trawniku, chodniku, skrzyżowaniu
    > czy drodze pożarowej - musi mieć pod samym domem.
    Zgłosiłes do S. Miejskiej?
    > No w końcu sensowne wykorzystanie SM. Wyjątkowo, jako zwolennik
    > likwidacji tej służby, popieram.
    Popierasz akcje nie mające związku z np. bezpieczeństwem, tylko
    popierasz jednorazowe akcje które służą tylko i wyłącznie nachapaniu
    się pieniędzy.
    --
    Krzysiek

  • 62. Data: 2011-01-16 16:08:24
    Temat: Re: Odkuwaj? sie za fotoradary
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie. Zawsze mnie dziwi kierowanie roszczeń i pretensji do UM, sejmu,
    > prezydenta itd. itp. w sprawach, z którymi de facto nie mają za wiele
    > wspólnego.

    Niezupełnie. Planowanie przestrzenne należy do gminy.

  • 63. Data: 2011-01-16 18:12:02
    Temat: Re: Odkuwajš sie za fotoradary
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/16/2011 6:28 AM, Seba wrote:

    > I to uprawnia do np. wjechania i zdemolowania trawnika, zablokowania
    > przejazdu innym, czy innej tego typu akcji?

    > W wielu przypadkach nie brakuje miejsc - za to w nadmiarze znajduje się
    > zwykłe chamstwo i prostactwo ludzi, którzy mają wszystko w d...ie bo
    > liczy się tylko ich wygoda i krótkowzroczny interes.

    no nie. w wielu miejscach to miejsc brakuje i to sporo.
    jezdziłem po znajomych wieczorem i autentycznie nie było gdzie samochodu
    postawic.

    Notomiast to ze spoldzienie nic z tym nie robią bo im sie nie chce to
    inna sprawa.

  • 64. Data: 2011-01-16 18:20:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/16/2011 6:52 AM, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    > W radach osiedli takich jak ND z reguły siedzą stare emeryckie ramole.
    > Moherowy beton, któremu przeszkadza wszystko co nie jest po linii
    > katolskiej.
    > Młodzi raczej nie mają czasu na ciągłe zajmowanie się sprawami rady
    > osiedla. Im musi wystarczyć jak coś zrobią raz kiedyś. Oni mają
    > potrzeby, kredyty, muszą zapierdalać.

    walne zgromadzenie jest raz do roku, no ale skoro i nawet na to nie
    maja czasu to mają to co mają.
    Pamietam wieki temu jak zakładalismy telefony na osiedlu.
    Osiedle bardzo duze, kilkadziesiąt bloków.
    Kable w budynkach były, ale zakończenia były w piwnicach i nic więcej.
    tepsa nie miała kasy na zbudowanie całej infrastruktury na osiedlu.
    W zasadzie trzech młodych wówczas chłopaków było w stanie zmobilizować
    kilka tysiecy ludzi, aby zrzucili sie na zbudowanie okablowania po
    osiedlu i koordynowac wszystko az do konca.
    W ciagu kilku miesiecy mielismy telefony na całym osiedlu.

  • 65. Data: 2011-01-16 18:31:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/16/2011 7:12 AM, to wrote:
    > Nie piszę i durnych przepisach, tylko o rozsądku. A durne przepisy mogą
    > zostać zmienione. Obowiązek zostawienia 1.5 metra na mało uczęszczanym
    > chodniku, w okolicy, gdzie nie ma miejsc do parkowania jest idiotyzmem.

    A jaka jest definicja mało uczęszczanego chodnika?
    A ile nie jest idiotyzmem, tak zeby sie dwa wozki minęły?

  • 66. Data: 2011-01-16 18:33:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/16/2011 7:26 AM, to wrote:
    > begin ...:::Tomek:::...

    > Dlaczego stawiasz wygodę jednego pieszego ponad wygodę 100 kierowców

    dlatego ze ten jeden pieszy ma takie same prawa jak 100 kierowców.
    nie można realizować sowjego prawa kosztem innych.

  • 67. Data: 2011-01-16 18:36:10
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]

    > No wiesz - tak jak kierowca musi gdzies zaparkowac, tak pieszy musi
    > przejsc chodnikiem.
    >
    > Jeden pieszy 1.50 nie wymaga, ale dwie mamusie z wozkami na blizniaki
    > to jak sie maja wyminac ?

    Półtora metra to jest akurat na wyminięcie się dwóch niezbyt szerokich
    pojedyńczych wózków.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 68. Data: 2011-01-16 18:36:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/16/2011 8:20 AM, to wrote:
    > begin oliveira

    > I to by było na tyle, chamstwo zachowaj dla znajomych, jeśli je tolerują.

    wez sobie wózek, drugie trzyletie dziecko za rekę i zrób sobie spacerek
    do sklepu i z powrotem. Może zrozumiesz.

  • 69. Data: 2011-01-16 18:38:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin witek

    > A jaka jest definicja mało uczęszczanego chodnika?

    Potrzebujesz na wszystko definicji, nie możesz użyć rozumu?

    > A ile nie jest
    > idiotyzmem, tak zeby sie dwa wozki minęły?

    Auta nie stoją 10 cm od siebie, zawsze znajdzie się jakaś luka, gdzie
    można się minąć.

  • 70. Data: 2011-01-16 18:39:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin witek

    > dlatego ze ten jeden pieszy ma takie same prawa jak 100 kierowców.

    Czyli jakie?

    > nie
    > można realizować sowjego prawa kosztem innych.

    A dlaczego pieszy może?