  • 71. Data: 2011-01-16 18:39:44
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-16, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Jak widzę co potrafią zrobić kierowcy w myśl zasady "nie po to kupiłem
    > sobie samochód żeby teraz łazić całe 100m do klatki schodowej" to w
    > zasadzie jestem za.

    Są jeszcze ludzie "nie dam rady zrobić 1km z zakupami w rękach"...

    > Natomiast "rozmach" akcji wskazuje, że pewnie jakaś spółka
    > strażnik-holowanie-parking postanowiła zrobić biznes.
    > Bo AFAIK stawki za takie holowanie są bardzo wysokie, bo nie podlegają
    > negocjacji.

    Rzędu 500pln jeśli odbierzesz w ciągu 24h.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 72. Data: 2011-01-16 18:40:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin witek

    > wez sobie wózek, drugie trzyletie dziecko za rekę i zrób sobie spacerek
    > do sklepu i z powrotem. Może zrozumiesz.

    Spróbuj zaparkować gdzieś w centrum, w starym budownictwie, może
    zrozumiesz.

  • 73. Data: 2011-01-16 18:45:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/16/2011 11:39 AM, to wrote:
    > begin witek

    > Czyli jakie?

    co za głupie pytanie

    > A dlaczego pieszy może?

    co pieszy może?
    rozkłada ci się na ulicy z obiadem czy jak, ze nie jesteś w stanie przez
    większość dnia przejechać?

    jakby ci pieszy siadł na ulicy to byś na niego trąbił zanim byś do niego
    dojechał.

  • 74. Data: 2011-01-16 18:50:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/16/2011 11:40 AM, to wrote:
    > begin witek

    > Spróbuj zaparkować gdzieś w centrum, w starym budownictwie, może
    > zrozumiesz.

    faktycznie głupta z ciebie bije aż boli.

    to nie pieszy pcha ci sie na ulice, że nie mozesz przejechać tylko ty
    pieszemu na chodnik, ze nie moze przejść.

    Jak na chodniku będzie tyle ludzi, ze sie nie da przejśc, to włażenie
    pieszych na ulicę pod jadące samochody też jest karane.
    Natomiast korzystanie przez pieszych z ulicy w sposób nie blojący
    przejazdu samochód jest jak najbardziej dozwolone.

    parkowanie na chodniku w sposob nie blokujący przejscia pieszych też.

    cos jeszcze masz do dodania?

  • 75. Data: 2011-01-16 19:04:10
    Od: oliveira <_...@o...pl_>

    W dniu 2011-01-16 18:38, to pisze:
    > begin witek

    > Potrzebujesz na wszystko definicji, nie możesz użyć rozumu?

    > Auta nie stoją 10 cm od siebie, zawsze znajdzie się jakaś luka, gdzie
    > można się minąć.

    Rozumiem, że wprawę w mijaniu się w 15 cm likach masz z kanałów, skąd
    właśnie wylazłeś?

  • 76. Data: 2011-01-16 19:06:13
    Temat: Re: Odkuwajš sie za fotoradary
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-01-16 14:22, Tomasz Pyra pisze:

    > Ja tam nawet gdybym nie miał samochodu, to wolałbym żeby zrobili
    > parking, niż ktoś ma wpaść na pomysł że da się tam zmieścić budynek :)

    Ok, tylko pod jednym warunkiem - ogólnodostepny, a nie "społeczny".
    "Społeczny" to synonim tego - nie dość, że ukradniemy kawałek terenu, za
    który płaci również reszta, to niech jeszcze barany zapierdalają
    dookoła. Liczę się ja i moja fura, a co!!!

    Shrek.

  • 77. Data: 2011-01-16 19:24:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 Jan 2011 18:39:44 +0100, Krzysiek Kielczewski wrote:

    >Rzędu 500pln jeśli odbierzesz w ciągu 24h.

    We wroclawiu bylo taniej, no ale mamy rok 2011, byc moze interes
    przejela firma Effect, dawniej Zojan - wtedy masowosc akcji nie dziwi
    :-)

    J.

  • 78. Data: 2011-01-16 19:41:36
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    > begin witek

    > Spróbuj zaparkować gdzieś w centrum, w starym budownictwie, może
    > zrozumiesz.

    Oczywiście TY musisz zaparkować w tym miejscu.
    Chodnik służy pieszym DO CHODZENIA. Ty ze swoim autem jesteś tam intruzem,
    podobnie jak pieszy na ulicy w miejscu innym, niż przejście dla pieszych.
    Może zrozumiesz, choć wątpię.

    jarek d.

  • 79. Data: 2011-01-16 19:55:12
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-15 21:34, Krzysztof 45 pisze:
    > Jak mają sie nachapać i uprzykrzyć ci życie, "kij" zawsze się znajdzie :-D
    >
    > Dlaczego oni zaczynają przypominać mi milicje obywatelską?

    Bo to JEST MO.
    Normalnie policjant sluzy obywatelowi swa obecnoscia na ulicy, na
    rogatkach. Z usmiechem pomaga obywatelom.... WROOOOC. Jedzie wkurwiony
    zdezelownanym radiowozem i patrzy do czego by sie tu, kurwa
    przypierdolic. Kazdy powod jest dobry.

    Przez swoje 40 lat marnego zywota mimo wszystko lepiej wspominam
    kontakty z MO niz z policja. A rzeczone nie byly czeste, wszystkiego
    moze z 4-5 razy.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 80. Data: 2011-01-16 20:15:20
    Temat: Re: Odkuwaj? sie za fotoradary
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    W dniu 2011-01-16 16:08, MC pisze:
    > Niezupełnie. Planowanie przestrzenne należy do gminy.

    Sugerujesz, że jeśli teren pomiędzy blokami jest we władaniu spółdzielni
    i jest na nim trawnik, to spółdzielnia musi się zwrócić do UM o
    pozwolenie na budowę tegoż?

    Tomek