  • 141. Data: 2011-01-18 07:33:46
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: Fakir <f...@o...pl>

    W dniu 2011-01-18 01:14, to pisze:
    > begin Fakir

    > To świadczy tylko o Tobie, podobnie jak "znajomość" języka polskiego.

    a jakaś racjonalna riposta? nie widziałem potrzeby nakładania z
    dzieckiem w wózku dobre kilkaset metrów a dobrzy ludzie w tym pomogli.

  • 142. Data: 2011-01-18 07:36:29
    Od: Fakir <f...@o...pl>

    W dniu 2011-01-18 01:13, to pisze:
    > begin Fakir

    > Nie niszczy, a w każdym razie nie bardziej niż "dobre".

    mistrzu precyzyjnej wypowiedzi - w miejscu do tego nie przeznaczonym

    > Nie jest.

    dlatego właśnie dochodzi do tylu kolizji z powodu braku widoczności -
    "bo nie jest"

    > Jedno i drugie nie ma żadnego związku, bo ja nie mówię o parkowaniu byle
    > gdzie, lecz wyłącznie o niezostawieniu 1.5 metra na mało uczęszczanym
    > chodniku, tylko trochę mniej, np. metr.

    czyli parkujesz byle gdzie.

  • 143. Data: 2011-01-18 08:23:28
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-01-18 01:42, to pisze:

    > Głupi przepis można i należy zmienić. A BEZWARUNKOWY nakaz pozostawienia
    > 1.5 metra na każdym chodniku jest głupi i to bardzo.

    A ile chciałbyś zostawiać - 1 m, 0,5 m? A potem płacz, że porysowali...
    I od czego byś to uzależnił?

    > Robi, domagając się prawa do 1.5 m chodnika po którym prawie nikt nie
    > chodzi, chociaż w okolicy nie ma gdzie zaparkować. To typowy przykład
    > egoizmu.

    A postawa "spadać na inny chodnik, bo chcę TU zaparkować" to altruizm, co?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 144. Data: 2011-01-18 08:30:14
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-01-18 01:11, to pisze:
    > begin LEPEK

    > Nie korci Cię czasem, żeby pomyśleć głową, a nie kodeksem?

    To 1,5 m jest IMO właśnie rozsądne.

    > Samolub to pieszy, który domaga się przestrzegania litery prawa tam,
    > gdzie jest to nieracjonalne i uciążliwe dla większości.

    Wiesz - ja mam dzieci. Już nie w wózkach, ale jeszcze doskonale to
    pamiętam. Ale też nie na tyle duże, co bym samopas puszczał. Jak tak
    patrzysz na takie miejsca i wydaje ci się, że nikt tam nie chodzi, to
    zdaj sobie sprawę z tego, że jeśli tylko raz na jakiś czas jednak idzie,
    to ma cholerny problem, jak mu coś tam stoi. I musi z tym wózkiem jedną
    ręką, w drugiej trzymając starszego zjeżdżać spacerówką z krawężnika na
    jezdnię, po której jeżdżą gęsto samochody, a widoczność słaba (bo
    jaśniepan wystaje też na jezdnię oczywiście)... Tak - to jest właśnie
    samolub. Nie ten, co nie może zaparkować kawałek dalej, nieeee... :/

    Pozdr,

  • 145. Data: 2011-01-18 08:32:23
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    > Rozumiem więc, że Ty z tych, którzy uważają, że piesi łażą zawsze środkiem
    > jezdni i zajmują na drodze tyle samo przestrzeni co samochód na chodniku?

    Nie, to Ty jesteś z tych co wmawiają ludziom swoje brednie. Napisałem jasno
    jak piesi utrudniają ruch odnosząc się do postawionej tezy jakoby nie
    utrudniali.

    > Samochodem jeżdżę codziennie i to całkiem sporym (gdybyś zanim się
    > odezwałeś przejrzał chociaż moje posty w tym wątku, to byś wiedział), ale
    > mimo wszystko potrafię parkować tak, żeby nie utrudniać życia pieszym, a
    > także, o zgrozo, potrafię ich bez problemu wyminąć na drodze.

    A ja w ogóle nie pisałem o parkowaniu. Tylko o zagrożeniu jakie pieszy
    powoduje na jezdni. Że samochód pozostawiony na chodniku takiego zagrożenia
    dla pieszych nie niesie jest oczywiste. Może być uciążliwy, ale to tyle.
    Żeby jakaś szkoda z tego powstała musiałaby być konkretna niemożność a nie,
    że trzeba naokoło obejść. Więc te akcje można wyjaśnić tylko dojeniem
    kierowców a nie realną potrzebą. Realna byłaby np taka, że ktoś chce wjechać
    do posesji, więc zgłasza. Tylko to nie ten przypadek.

    > Zapraszam na korepetycje.

    Chory ?

  • 146. Data: 2011-01-18 08:33:48
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    > On jej najwyraźniej nigdy nie opuszcza...mentalnie.

    Mentalnie to Ty jesteś ZEREM

  • 147. Data: 2011-01-18 08:39:47
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Fakir" <f...@o...pl>

    > Park Szczytnicki tez na parking?
    >
    > Oni nie muszą. Oni bezkarni chcą :(. ALe to jest myśł z każdgo trawnika i
    > parku zróbmy parking. Żadnego pożytku nie ma, tylko psy maja gdzie kupy
    > zostawiać...

    Nie wybudowało się garaży w bloku to trzeba wybudować parkingi. Normalne.

    > Jak na razie Twoja wypowiedz (z tych z tego wątku), jest dla mnie pierwsza
    > w rankingu tych genialnych inaczej...

    A to nic nie znaczy oprócz tego, że jej nie przemyślałeś.

  • 148. Data: 2011-01-18 08:40:28
    Temat: Re: Odkuwajš sie za fotoradary
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/17/2011 2:17 PM, mister wrote:

    > czytam twoje wypociny na tej grupie i sa one ponizej krytyki.
    > powiedz mi, jak ogromnym ignorantem nalezy byc, ze nie potrafisz
    > zrozumiec ze w wielu miejscach PO PROSTU NIE MA GDZIE ZAPARKOWAC.

    Czy to ma byc argument, za tym, ze jak mnie nie stac na marcedesa to
    moge go ukrasc.
    jak nie ma gdzie zaparkowac, to nie ma gdzie zaparkowac. przyjalem fakt
    do wiadomosci.

    > nie, nie mozna zaparkowac dalej i sie przejsc. BO NIE MA GDZIE.

    probowales w innym miejscu?

    > sytuacja nagminna w dni powszednie, w godzinach wieczornych i nocnych.
    > wracajac do domu po godzinie 20:00 mam problemy ze znalezieniem miejsca,
    > wracajac po 22:00 nie mam gdzie zostawic samochodu zgodnie z przepisami
    > ruchu drogowego i zasadami moralnymi.

    ja ci pare miejsc moge wskazac jesli chcesz.

    > jednak samochod stojacy przez noc
    > na waskim chodniku osiedlowym nikomu nie przeszkadza. ty bys mi go
    > odholowal, bo przeciez tym chodnikiem mogla isc matka z dzieckiem w
    > wozku!!! notabene, z checia zostalbym 1,5 metra dla niej,
    to po prostu zrob to.

    > jednak nie
    > chcialbym sie (nie daj boze) spalic we wlasnym domu, bo straz pozarna
    > nie mogla przejechac, przez zaparkowany przeze mnie zgodnie z przepisami
    > ruchu drogowego, samochod.
    jakby byl zgodnie z przepisami to straz by przejechala.

    > proponuje wiecej realizmu, a mniej bajek o wozkach inwalidzkich i
    > matkach z dzieckiem w wozku (swoja droga - widzial ktos kiedys jedno
    > albo drugie o szerkosci 1,5 metra?!).

    wiesz dlaczego nie buduja dróg o szerokosci jednego samochodu?
    bo dawno juz wpadli na to, ze jak sie mijaja to droga musi miec
    szerokosc conajmniej dwoch samochodw.

    Jak sie dwoch pieszych mija, to chodnik musi miec szerokosc co najmniej
    dwoch pieszysz. Wpadłbys na to?

  • 149. Data: 2011-01-18 08:44:14
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 17 Jan 2011 23:51:41 +0100, "gl12d4" <g...@D...pl>
    wrote:

    >Na drodze pożarowej nie możesz parkować ani na jezdni, ani na chodniku. Mimo

    A masz coś na poparcie tego stanowczego twierdzenia?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 150. Data: 2011-01-18 08:45:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/17/2011 6:09 PM, to wrote:
    > begin PaPi

    > Dzięki że mi powiedziałeś, w tym momencie mój światopogląd runął.

    > Jeśli chodnik jest mało uczęszczany, a piesi mijają się sporadycznie, to
    > nie trzeba do tego 1.5 metra przestrzeni w każdym możliwym miejscu.

    czy ruch pieszych jest tak zsynchronizowany, ze mijaja sie w okreslonych
    miejscach, gdzie szerokosc jest 1.5 m?

    to moze wprowadz mijanki dla samochodow.
    parkuj na ulicy zajmujac caly pas, a pieszym zostaw chodnik.
    jak sie ktos do ciebie bedzie przypieprzal, to powiedz mu, ze przeciez
    kawałek dalej jest miejsce i tam sobie moze poczekac, zeby sie minąć z
    innym samochodem.
    czemu innym kazesz sie mijac w wyznaczonych miejscach. skoro to dla
    ciebie wygodne, to rob to sam a nie uszczęśliwiaj towim rozwiązaniem innych.