  • 131. Data: 2011-01-18 01:14:48
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Fakir

    > masz racje - w dwóch przypadkach wymijałem je NA MASCE - iw d,,, miałem
    > tak samo jak kierowca wcześniej jakie będą szkody. I miał kto mi w tym
    > pomóc, co oznacza ze egoisci nie tylko mnie wk...

    To świadczy tylko o Tobie, podobnie jak "znajomość" języka polskiego.

  • 132. Data: 2011-01-18 01:40:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin ...:::Tomek:::...

    > Czytaj powoli, bo chyba masz problemy z rozumieniem słowa pisanego:
    > PIESZY MA PRAWO SPOKOJNIE PRZEJŚĆ CHODNIKIEM BEZ LAWIROWANIA WŚRÓD
    > SAMOCHODÓW. Stając na chodniku naruszasz to prawo.

    A gdzie Ci się takie prawo objawiło?

    > Piesi nagminnie łażą Ci po jezdni?

    Tak.

  • 133. Data: 2011-01-18 01:42:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin LEPEK

    > Prawo korzystania z przestrzeni dla niego przeznaczonej.

    Głupi przepis można i należy zmienić. A BEZWARUNKOWY nakaz pozostawienia
    1.5 metra na każdym chodniku jest głupi i to bardzo.

    > Pieszy też nie może. I zwykle tego nie robi - często widujesz grupy
    > ludzi stojące na środku jezdni?!

    Robi, domagając się prawa do 1.5 m chodnika po którym prawie nikt nie
    chodzi, chociaż w okolicy nie ma gdzie zaparkować. To typowy przykład
    egoizmu.

  • 134. Data: 2011-01-18 01:43:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin witek

    > co za głupie pytanie

    Głupie to było Twoje stwierdzenie, bo pieszy ma zupełnie inne prawa.

    > co pieszy może?
    > rozkłada ci się na ulicy z obiadem czy jak, ze nie jesteś w stanie przez
    > większość dnia przejechać?

    Napisałem w innym poście, nie chce mi się powtarzać, poszukaj sobie.

  • 135. Data: 2011-01-18 01:52:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin ...:::Tomek:::...

    > Ale co to ma za znaczenie?

    To głupi przykład przytoczony po to, żebyś poprzez analogię pojął głupotę
    swojego własnego.

  • 136. Data: 2011-01-18 01:55:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin witek

    > faktycznie głupta z ciebie bije aż boli.

    A z Ciebie głupota.

    > to nie pieszy pcha ci sie na ulice, że nie mozesz przejechać tylko ty
    > pieszemu na chodnik, ze nie moze przejść.

    Chodnik nie jest prywatną własnością pieszego. Jest częścią przestrzeni
    miejskiej, którą wszyscy powinni się racjonalnie podzielić. Pusty,
    nieuczęszczany chodnik po obu stronach jezdni w okolicy, gdzie brakuje
    miejsc parkingowych to nonsens.

    > Jak na chodniku będzie tyle ludzi, ze sie nie da przejśc, to włażenie
    > pieszych na ulicę pod jadące samochody też jest karane.

    Chyba w Twojej wyobraźni.

    > Natomiast
    > korzystanie przez pieszych z ulicy w sposób nie blojący przejazdu
    > samochód jest jak najbardziej dozwolone.

    Ciekawe od kiedy.

    > parkowanie na chodniku w sposob nie blokujący przejscia pieszych też.

    Na mało uczęszczanym chodniku pozostawienie 1 metra nikogo nie blokuje.

  • 137. Data: 2011-01-18 01:56:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jarek d.

    > Oczywiście TY musisz zaparkować w tym miejscu. Chodnik służy pieszym DO
    > CHODZENIA. Ty ze swoim autem jesteś tam intruzem, podobnie jak pieszy na
    > ulicy w miejscu innym, niż przejście dla pieszych. Może zrozumiesz, choć
    > wątpię.

    Nie ekscytuj się tak, tylko spróbuj zrozumieć to o czym piszę. Nie
    rozmawiamy o przepisach, bo te są jasne, tylko o ich racjonalności w
    pewnym konkretnym przypadku.

  • 138. Data: 2011-01-18 02:31:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin PaPi

    > Burakow rowniez.
    > Jakim trzeba byc jelopem zeby zaparkowac samochod na trawniku w miescie
    > ?

    Skoro ludzie muszą w danym miejscu parkować na trawniku, to najwyraźniej
    powinien tam być parking.

  • 139. Data: 2011-01-18 07:30:18
    Od: Fakir <f...@o...pl>

    > Skoro ludzie muszą w danym miejscu parkować na trawniku, to najwyraźniej
    > powinien tam być parking.

    Park Szczytnicki tez na parking?

    Oni nie muszą. Oni bezkarni chcą :(. ALe to jest myśł z każdgo trawnika
    i parku zróbmy parking. Żadnego pożytku nie ma, tylko psy maja gdzie
    kupy zostawiać... Jak na razie Twoja wypowiedz (z tych z tego wątku),
    jest dla mnie pierwsza w rankingu tych genialnych inaczej...

  • 140. Data: 2011-01-18 07:31:25
    Od: Fakir <f...@o...pl>

    > Tak.

    może nie zauważyłeś, że jedziesz chodnikiem ?