eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdcinkowy pomiar prędkości wprowadza nam dla naszego bezpieczeństwa.Re: Odcinkowy pomiar prędkości wprowadza nam dla naszego bezpieczeństwa.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 20 Aug 2013 05:11:04 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości wprowadza nam dla naszego bezpieczeństwa.
    From: k...@g...com

    W dniu wtorek, 20 sierpnia 2013 10:09:50 UTC+2 użytkownik The_EaGle napisał:
> [...]
    Zaplanowane i nie zebrane dwa miliardy to drobne w porównaniu ze stratami.

    > Słyszem te liczby wiele razy i nigdzie nie znalazłem metodologii jak je
    >
    > policzono. Wg mnie są grubo przesadzone.

    się statystyk bo są poniżej błędu.

    > Wg krajowego rejestru nowotworów w Polsce co roku choruje 60 tys ludzi w
    >
    > wieku od 20 do 40 lat. Do tego jeszcze około 10tys dzieci - dane z
    >
    > białaczką znalazłem - 6000osób w wieku 0-14 lat. Z tego pewnie z ponad
    >
    > połowa umrze. Dalej twierdzisz że to poniżej błędu?

    tylko dla niego. Większość nowotworów jest

> [...]
    >
    > która z reguły umierała jak rodziła dziecko.
    >

    > W USA na nowotwory umiera 20-30% a Polsce ponad 50% - w Polsce są
    >
    > dostępne te same leki co w USA jedyna różnica to nasza służba zdrowia.
    >
    > To teraz popatrz ile osób umiera co roku ? Podpowiem jeszcze raz około
    >
    > 200-250tys można tą liczbę zmniejszyć do 70 tys jak w USA -
    >
    > proporcjonalnie. Można wiec mając lepsza opieke onkologiczną uratować
    >
    > ponad 100tys ludzi a my tu dyskutujemy o jakis 3500 albo 4000 osób... W
    >
    > Polsce ponad 5-6 tys ludzi co roku się zabija a wiec więcej mamy
    >
    > samobójców niż ofiar wypadków samochodowych...

    Chodzi Ci o Amerykanów czy o wszystkich ludzi którzy akurat przebywają w USA. Na
    podobnej zasadzie co użyłeś można stwierdzić że w Korei Północnej śmiertelność
    amerykanów z powodu nowotworów wynosi zero.