eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdcinkowy pomiar prędkości wprowadza nam dla naszego bezpieczeństwa.Re: Odcinkowy pomiar prędkości wprowadza nam dla naszego bezpieczeństwa.
  • Data: 2013-08-21 11:49:43
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości wprowadza nam dla naszego bezpieczeństwa.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:

    > Mądre to by według ciebie było jak bym pisał to czego motłoch sobie
    > życzy. Że chuje znowu chcą kasę zbierać i łapać niewinnych. Dobrze ze
    > idiotów łapią. Każda metoda jest dobra.

    Mądrość polega na wyważeniu poglądów...

    a prawda w tej i innych sprawach leży gdzieś pośrodku.

    też zapłaciłem mandat za przekroczenie prędkosci w dzikich polach o +18km/h
    i jak sie zapytałem zdziwiony to tutaj jest teren zabudowany to pan
    policjant coś rzucił o rowerzystach :) ale tak bez przekonania, wiedział ze
    robi dziadowstwo.

    Prawo winno być rozsądne i winno być tak stanowione aby ogół akceptował jego
    działanie.

    nie można akceptować zastawiania pułapek na obywateli.