-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin1
!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <57800672$0$643$65785112@news.neostrada.pl> <7...@m...org>
<5780a124$0$656$65785112@news.neostrada.pl> <uxe2nhvp1zdq$.dlg@myjk.org>
<nlqv18$d6k$1@node2.news.atman.pl> <z06esizno1v$.dlg@myjk.org>
<nlsmkc$4cc$1@node1.news.atman.pl> <1svxodywj7c8o$.dlg@myjk.org>
<nlt5j3$j74$1@node1.news.atman.pl>
Date: Sun, 10 Jul 2016 12:27:25 +0200
Message-ID: <1vp9pfxnzmdpv$.dlg@myjk.org>
Lines: 111
NNTP-Posting-Host: 79.185.174.150
X-Trace: 1468146400 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12552 79.185.174.150:26330
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2585263
[ ukryj nagłówki ]Sun, 10 Jul 2016 11:47:14 +0200, Shrek
>>>>> Jaka jest(była) tu dopuszczalna?
>>>> ZTCP do tego znaku 50/h w tunelu.
>>> No i sam widzisz - masz znak, że 70 ale jednak 50.
>> Widzę, ograniczenie (a tu akurat "podniesienie") obowiązuje
>> za znakiem, a nie od momentu kiedy się znak zobaczy.
> A jednak jak przed fotoradarem jest 70, to logika nakazywałaby,
I co z tego skoro, powtarzam, "podniesienie" obowiązuje ZA ZNAKIEM?
Oczywiście pomijam, że FR robi pomiar WCZEŚNIEJ, czyli jeszcze na
ograniczeniu do 50 i trzeba być ślepym by tego nie zauważyć.
> że fotoradar jest ustawiony na 70, a jest na 50.
Znowu naciągasz coś, co nie ma miejsca -- a jedynie istnieje w głowie
kieroców, którzy nie znają, albo nie chcą znać przepisów. SIEDEMDZIESIAT
jest ZA znakiem a nie PRZED znakiem. Nie ma znaczenia gdzie stoi FR skoro
robi zdjęcie przed podniesieniem prędkości.
> Po takiej nauczce, nie dziwie się, że ludzie mają w dupie logikę,
> bo jak widać na powyższym przykładzie z logiki kurwę się robi, i jadą 50.
Jakiej znowu nauczce? Tu jest ewidenty brak znajomości przepisów albo
robienie jak się podoba. I ty taką skrajną głupotę kierowców jeszcze
starasz się tłumaczyć. Nie wiem dlaczego, tylko się domyślam.
>> Radar był ustawiony tak, że strzelał słitfocię jeszcze przed podniesieniem
>> prędkości, co doskonale widać na przedstawionej wcześniej fotce. A jak
>> jechali tam 50 (pomimo rzekomego podniesienia do 70) to dobrze jechali.
> No i ci co jadą 50, mimo że wolno np 70 też jadą poprawnie.
> Tak ich wytresowano. Tak robią i możesz im skoczyć. Ja też tak robię
> - jak nie jestem pewny, to zwalniam do 50 - tak mnie nauczyli na
> powyższym przykładzie. I w dupie mam twoje utyskiwania.
Nie ich wytresowano, tylko są debilami i sami się tak wytresowali. Taka tam
skromna różnica, ale widać znacząca. Dlatego Ty i "zet" twierdzisz, że to
wina państwa, a ja twierdze, że to wina kierowców.
>> Było 50 i na radarze trzeba było jechać 50, a nie 70. Albo że można było 70
>> a złośliwy radar i tak robił na 50 więc wszyscy i tak jechali 50. Analogia
>> do tematu wątku więc przestrzelona i nadal starasz się tłumaczyć
>> ignorantów.
> Jasne - po chuj robić czytelne oznakowanie, jak można gówniane i mieć
> pretensję do kierowców?
Było czytelne, tylko Ty się upierasz, że było nieczytelne. Sytuacja jest
jasna, podneisienie z 50 do 70 było za znakiem! Literalnie, mijasz znak i
mozesz zacząć przyśpieszać do 70, wtedy już MIJASZ fotoradar, a ten robi
zdjeciecie 10-15m PRZED podniesieniem prędkości.
>>> A teraz wyboraź sobie, że jesteś "na
>>> wyjeździe" i widzisz 70 - co myślisz?
>> J.w., że za znakiem mogę zwiększyć prędkość do 70.
>> Co wygrałem?
> Z dużym prawdopodobieństwem mandat.
No ale to znowu tylko Twoje domysły, bo żeby dostać mandat, to bym musiał
jechać 70 na ograniczeniu do 50, a przecież ja wiem, że podniesienie
obowiązuje dopiero od znaku a nie od momentu gdy się go zobaczy.
>> Czyli znowu nie ma mowy o faktach, a o tym co się komuś wydaje że być
>> powinno.
> Jasne... Tak sobie tłumacz ...
Tobie tlumaczę, a ty nie chcesz pojąć prostych rzeczy i tłumaczysz nadal
ignorantów, którzy równie prostych rzeczy pojąć nie mogą.
>> Ale ja tak nie twierdzę. Faktem jest, że jak się skupić i myśleć nad tym co
>> się robi na drodze, to można spokojnie przejechać zgodnie z oznakowaniem.
> Faktem jest, że oznakowanie robi się, żeby było proste, jasne i
> intuicyjne. A nie żeby trzeba się było na nim skupiać. Podstawowa zasada
> wszelkich interfejsów i oznaczeń. Jak ktoś tego nie rozumie, to powinien
> się od projektowania oznakowania trzymać z daleka.
Gdyby ludzie sięstosowali do nielicznych znaków, to pewnie byłoby ich mniej
-- jak na zachodzie. Jak się nei stosują, bo taka "wschodnia" mentalność w
większości nadal drzemie, to znaków jest więcej. Już o tym nie raz pisałem,
zmieniąsię ludzie, kierowcy, zmieni się pewnie oznakowanie. Odwrotnie to
NIE ZADZIAŁA i szlus.
>>I prędkość jest wyraźnie oznaczona (vide przykład z tunelem), a że
>> ignoranci mają to w nosie, albo nie znają podstawowych zasad, to inna
>> sprawa -- i o tych właśnie jest dyskusja.
> Dyskusja z tobą jest jak ze ścianą. Akurat oznakowanie za tunelem jest
> przykładem jak oznakowania nie powinno się robić (nie mówiąc już o tym,
> że limity prędkości są tam z dupy, bo 50 powinna być zamieniona z 70.
Dyskutuje się z Tobą (od zawsze) jak ze ścianą, bo piszesz o swoich
wyobrażeniach a nie o stanie faktycznym. Stan faktyczny jest taki, 50 w
tunelu, 70 za tunelem OD ZNAKU. W momencie fotopstryka jest PIĘĆDZIESIĄT i
nijak nie da się tam pojechać SIEDEMDZIESIĄT zgodnie z przepisami.
Tłumaczenie, że ktoś się może zasugerować znakiem, w sensie że PRZED tym
znakiem można jechać 70, jest po prostu naginaniem rzeczywistości. A
twierdzenie, że można tam jechać 70 a wszyscy z automatu jadą 50 bo się
boją, bo ich "wytresowali", to już w ogóle śmiech na sali, bo przecież tam
TRZEBA jechać 50 do momentu kiedy minie się znak.
>>> Chcę powiedzieć, że większość kierowców w tym ja zwykle nie ma pojęcia
>>> jaka jest dopuszczalna prędkość. Znaków jest w chuj i jeszcze trochę,
>>> jeden Bóg wie, czy właśnie mijasz skrzyżowanie czy wyjazd z drogi
>>> osiedlowej czy innego parkingu. Tak - większość nie ma pojęcia jakie
>>> jest aktualnie ograniczenie. Co więcej ty również nie masz.
>> Owszem mam,
> Jasne, że masz.
Wiedziałem że w końcu dojdzie do tego, że zaczniesz rżnąć cytaty. EOT.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 10.07.16 13:04 Shrek
- 10.07.16 13:22 z
- 10.07.16 13:25 Mateusz Bogusz
- 10.07.16 13:31 Myjk
- 10.07.16 13:33 Sebastian Biały
- 10.07.16 13:44 Myjk
- 10.07.16 14:00 RoMan Mandziejewicz
- 10.07.16 15:03 Kviat
- 10.07.16 15:19 Myjk
- 10.07.16 15:56 z
- 10.07.16 16:29 Myjk
- 10.07.16 17:55 z
- 10.07.16 18:19 Myjk
- 10.07.16 18:28 Zenek Kapelinder
- 10.07.16 20:11 Tom N
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=