    Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: z <...@...pl>
    Date: Sun, 10 Jul 2016 11:42:37 +0200

    W dniu 2016-07-10 o 11:20, Myjk pisze:
    > Może z tych co wierzy, że ludzie mieszkający przy drogach też chcą żyć.
    > Oczywiście odnoszę się do hałasu, który przy 60/h jest znacznie mniejszy
    > niż przy 80-100/h. Uwzględnij to przy "czytaniu" ograniczeń i nie spuszczaj
    > się tak bardzo nad "bezpieczeństwem".

    Brawo. Znalazłeś sobie poboczny wątek o hałasie. Ciągnij dalej. Tyle
    jeszcze Ci wolno. ;-)

    Ja uważam że opiekuńcze państwo się za bardzo nami opiekuje. Co wychodzi
    mu marnie i trwoni siły i środki na to chronienie.

    Ilość znaków, niejasnych przepisów, obostrzeń czy pseudo zabezpieczeń
    które obywatel musi kupić bo to dla jego dobra robi się przerażająca dla
    normalnego myślącego człowieka.

    To jest kierunek ku upadkowi cywilizacji a nie świetlanej przyszłości
    jak się wielu piewcom propagandowym wydaje.
    Nie będę krakać ale do pierwszego tragicznego wypadku...

    Kolejny pomysł na "utemperowanie/wydojenie" kierowców okazuje się ułomny
    już w sowich założeniach. będzie tak samo jak z fotoradarami.

    Jedzcie tą żabę ale nie za moje pieniądze :-)