-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
Date: Sun, 10 Jul 2016 07:31:57 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 65
Message-ID: <nlsmkc$4cc$1@node1.news.atman.pl>
References: <57800672$0$643$65785112@news.neostrada.pl> <7...@m...org>
<5780a124$0$656$65785112@news.neostrada.pl> <uxe2nhvp1zdq$.dlg@myjk.org>
<nlqv18$d6k$1@node2.news.atman.pl> <z06esizno1v$.dlg@myjk.org>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1468128716 4492 83.142.198.226 (10 Jul 2016 05:31:56
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 10 Jul 2016 05:31:56 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.1.0
In-Reply-To: <z06esizno1v$.dlg@myjk.org>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2585251
[ ukryj nagłówki ]On 09.07.2016 19:04, Myjk wrote:
> Sat, 9 Jul 2016 15:43:04 +0200, Shrek
>
>> Jaka jest(była) tu dopuszczalna?
>
> ZTCP do tego znaku 50/h w tunelu.
No i sam widzisz - masz znak, że 70 ale jednak 50. No to co się dziwisz,
że zwalniają do 50. Ty wiesz ile tam było w tunelu, bo to twoje miasto i
była już o to wielokrotnie gónoburza (zresztą skuteczna, bo znak
przestawili) w internecie. A teraz wyboraź sobie, że jesteś "na
wyjeździe" i widzisz 70 - co myślisz?
Inna sprawa że w tunelu jest 50 bo jest kurwesko niebezpiecznie, a tu
można śmiało 70, bo tylko chodnik o śmiesznie małej szerokości, z
którego nie ma gdzie spierdalać, schody prowadzące wprost na jezdnie,
łuki, skrzyżowanie i wiecznie zajęty przez lewoskręt pas dla jadących na
wprost, co powoduje dziwne manewry.
https://www.google.pl/maps/@52.2478162,21.019383,3a,
75y,320.94h,98.37t/data=!3m6!1e1!3m4!1sTBc68znTY0H-h
ITTxhxXqg!2e0!7i13312!8i6656
Ktoś jeszcze wierzy, że ta 50 w tunelu to z innego powodu niż to, że
nowoczesny dynamiczny system znaków świetlnych może wyświetlić tylko 30
i 50?
>> Niby wszystko zgodnie z prawem, ale na bakier z logiką - i potem nie ma
>> się co dziwić, że jak nie jeżdzisz konkretną trasą często i nie jesteś
>> pewny jakie jest ograniczenie (a w zasadzie jakie było ostatnio), to
>> widząc fotoradar, ludziki zwalniają do 50, nawet widząc 70.Po prostu tak
>> zostali wytresowani... I jest to jak najbardziej wina ustawiaczy znaków.
>
> To jest nadal tłumaczenie ignorantów, którzy na codzień mają w DUPIE znaki
> drogowe, budzą się dopiero jak mają nad sobą bat w postaci fotopstryka,
> który, jak ich przyłapie na myśleniu o niebieskich migdałach, wiąże się z
> opłatą karną.
Krótko mówiąc, pierdolisz. Oznakowanie nie jest od tego, żeby było
zgodne z rozporządzeniem, a żeby było czytelne intuicyjne i spełniało
swoją rolę.
>> Optymalnie byłoby, żeby przed fotopstryczkiem było powtórzone
>> ograniczenie,
>
> Nie dosyć że tabliczka informująca o kontroli, nie dosyć że FR świecą się
> jak psu jajca, to jeszcze trzeba takich szczegółowo informować ile mogą
> jechać żeby przypadkiem mandatu nie dostli? Dobre. :D
To jeszcze raz zapytam - te fotopstryczki służą do tego, żeby mandaty
się sypały, czy temu, żeby jechać z właściwą prędkością? Jak już są
oznakowane, to powinna być i wyraźnie oznaczone dozwolona prędkość.
>> bo przecież nie zależy nam na testowaniu spostrzegawczości
>> kierowców,
>
> Rynce opadajo... Chcesz powiedzieć, że kierowca posiadający prawojazdy i
> poruszający się pojazdem musi wiedzieć jaka jest dopuszczalna prędkość
> TYLKO wtedy gdy go mogą sfotografować i mandat wlepić?
Chcę powiedzieć, że większość kierowców w tym ja zwykle nie ma pojęcia
jaka jest dopuszczalna prędkość. Znaków jest w chuj i jeszcze trochę,
jeden Bóg wie, czy właśnie mijasz skrzyżowanie czy wyjazd z drogi
osiedlowej czy innego parkingu. Tak - większość nie ma pojęcia jakie
jest aktualnie ograniczenie. Co więcej ty również nie masz.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 10.07.16 11:13 Myjk
- 10.07.16 11:17 Myjk
- 10.07.16 11:20 Myjk
- 10.07.16 11:35 JS
- 10.07.16 11:42 z
- 10.07.16 11:47 Shrek
- 10.07.16 12:04 Zenek Kapelinder
- 10.07.16 12:27 Myjk
- 10.07.16 13:04 Shrek
- 10.07.16 13:22 z
- 10.07.16 13:25 Mateusz Bogusz
- 10.07.16 13:31 Myjk
- 10.07.16 13:33 Sebastian Biały
- 10.07.16 13:44 Myjk
- 10.07.16 14:00 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=