  • 11. Data: 2024-08-20 00:46:20
    Temat: Re: Odbiornik Ania R-612 - wyniesienie anteny ferrytowej
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pixel napisał:

    > Wiesiaczek od lat ma taki myk, ze jak go ktoś o tym informuje, to
    > go wsadza do pląka :) Ma już 80% usenetowiczów w pląku, mnie też :)
    > Zaiste, putinowska logika :)

    Guzik prawda. Chyba nikogo nie ma. Rozpaczliwie odpisuje wszystkim,
    mnie rownież. Wiem o tym doskonale, bo raz na ruski rok robię przegąd
    szlmu na sitku i go tam widzę. Kiedyś gościa czytałem, bo myślałem, że
    to śmieszny troll korwinowsko-konfedreracki, który sobie robi jajca
    z komuny. Ale jednak nie, on w to autentycznie wierzy. W swoim długim
    zyciu spotkałem dokładnie dwówch pradziwych komunistów. Ten byłby
    trzeci, gdyby był -- ale w Usenet ja nigdy do końca nie wierzę.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2024-08-20 06:24:00
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > Guzik prawda. Chyba nikogo nie ma. Rozpaczliwie odpisuje wszystkim,
    > mnie rownież.

    Uświadomię cie.
    Pixel ma rację, jest w plonku tak jak te, według niego, 80% innych idiotów.

    Ciebie nie wsadziłem, bo trzymam jako okaz idioty, który od czasu do
    czasu mnie bawi swoją "wiedzą" na każdy temat.
    Tymczasem jesteś zarozumiałym i tępym bucem, który "bryluje" na grupach
    na poziomie Animki.

    P.S. Animki nie mam w KF-e bo ją po prostu lubię.

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

    Wiele informacji, które przekazują polskie i amerykańskie media oraz
    przedstawiciele władzy, prawdopodobnie nie jest prawdziwych. Takie
    doniesienia mogą być elementem wojny informacyjnej ze strony USA i
    Rzeczpospolitej Polskiej.

  • 13. Data: 2024-08-20 07:00:03
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    > P.S. Animki nie mam w KF-e bo ją po prostu lubię.

    Nic w tym dziwnego, bo z Prawa Drabiny Partnerskiej (podanego przez
    prof. Jana Pająka z NZ) wynika jasno, że podobne moralnie intelekty się
    przyciągają - to prawo optymalizacyjne całego Naszego Wszechświata.

  • 14. Data: 2024-08-20 08:09:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 19 Aug 2024 22:17:37 +0200, Mirek napisał(a):

    > Bo używam tego radia do wykrywania przewodów, rur w ziemi.
    > Samym radiem machać przy ziemi niewygodnie. Na kiju trochę ciężkie.
    > Najlepiej by było sama antena na kiju a radio przy ręce.
    > Czasem w dziurę trzeba wsadzić, w wykop, w krzaki, w błoto - kto nie
    > jest tylko teoretykiem ten chyba rozumie.
    > Pomysł z resztą nie nowy, bo widziałem takie ustrojstwo Unitry.
    > Ewidentnie sana antena w rurce na kiju, kabelek i radio do złudzenia
    > przypominające Danę, tylko skala zaślepiona i opisy inne.

    Hmm, a na jakiej zasadzie to niby ma działać? Bo radio to ma działać
    dokładnie przeciwnie, bez względu na obecność metalu w pobliżu ma się
    nie odstrajać od odbieranej stacji :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2024-08-20 08:15:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Aug 2024 00:46:20 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > W swoim długim
    > zyciu spotkałem dokładnie dwówch pradziwych komunistów.

    O! A to ciekawe. Po czym ich odróżniasz od zwykłych ludzi a w
    szczególności od nieprawdziwych komunistów? Nie pytam bez kozery, sam
    długo żyję i żadnego komunisty nie spotkałem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2024-08-20 09:19:39
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 19.08.2024 o 22:17, Mirek pisze:

> [...]
    > Ewidentnie sana antena w rurce na kiju, kabelek i radio do złudzenia
    > przypominające Danę, tylko skala zaślepiona i opisy inne.

    Przecież są malutkie radia am u chinoli, wyciągasz mu głośniczek albo
    tylko podłączasz słuchawki do gniazda, radio wiążesz na patyk i nim machasz.

    --
    Janusz

  • 17. Data: 2024-08-20 09:34:14
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ewidentnie sana antena w rurce na kiju, kabelek i radio do złudzenia
    > przypominające Danę, tylko skala zaślepiona i opisy inne.

    Piszesz o tym?
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic517183.html#g
    allery-2

    --
    Pixel(R)??

  • 18. Data: 2024-08-20 16:28:23
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 20.08.2024 o 07:00, Jacek Marcin Jaworski pisze:

    > Nic w tym dziwnego, bo z Prawa Drabiny Partnerskiej (podanego przez
    > prof. Jana Pająka z NZ) wynika jasno, że podobne moralnie intelekty się
    > przyciągają - to prawo optymalizacyjne całego Naszego Wszechświata.

    ...ale domorosłych filozofów już mniej.

  • 19. Data: 2024-08-20 19:07:20
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 20.08.2024 08:09, Jacek Maciejewski wrote:

    > Hmm, a na jakiej zasadzie to niby ma działać?

    Normalnie. Nadajnik mocuje się do stalki i wkłada do rury (jak pusta)
    albo do kabla się podłącza i kabel promieniuje.

    --
    Mirek

  • 20. Data: 2024-08-20 19:18:49
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 20.08.2024 o 19:07, Mirek pisze:

    > Normalnie. Nadajnik mocuje się do stalki i wkłada do rury (jak pusta)
    > albo do kabla się podłącza i kabel promieniuje.

    No to jak włożysz już ten nadajnik do rury, to chyba wiesz, gdzie ta
    rura jest? :)))

    Dawno większych głupot nie czytałem :)))