    From: Wiesiaczek <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Odbiornik Ania R-612 - wyniesienie anteny ferrytowej
    Date: Tue, 20 Aug 2024 06:24:00 +0200

    > Guzik prawda. Chyba nikogo nie ma. Rozpaczliwie odpisuje wszystkim,
    > mnie rownież.

    Uświadomię cie.
    Pixel ma rację, jest w plonku tak jak te, według niego, 80% innych idiotów.

    Ciebie nie wsadziłem, bo trzymam jako okaz idioty, który od czasu do
    czasu mnie bawi swoją "wiedzą" na każdy temat.
    Tymczasem jesteś zarozumiałym i tępym bucem, który "bryluje" na grupach
    na poziomie Animki.

    P.S. Animki nie mam w KF-e bo ją po prostu lubię.

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

    Wiele informacji, które przekazują polskie i amerykańskie media oraz
    przedstawiciele władzy, prawdopodobnie nie jest prawdziwych. Takie
    doniesienia mogą być elementem wojny informacyjnej ze strony USA i
    Rzeczpospolitej Polskiej.