  • 271. Data: 2011-03-12 10:29:39
    Temat: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-01 13:25, Kresowiak pisze:

    > 2006 - 5584 wypadków czołowych
    > 2007 - 5595 wypadków czołowych

    Chłopie - przecież to przyrost w granicach błędu statystycznego...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 272. Data: 2011-03-14 12:14:51
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Prędzej teraz mu się wydaje, że jak coś nie świeci, to tego nie ma.

    Nieświecący piesi tudzież drzewa nie wyprzedzają. Więc tego typu
    zagrożenie jest raczej minimalne.

    > 2006 - 5584 wypadków czołowych
    > 2007 - 5595 wypadków czołowych

    2006 zabici: 1012, 19,3%
    2007 zabici: 1020, 18,3%

    Biorąc pod uwagę, że w 2007 z różnych powodów był spory wzrost wypadków,
    to w tym przypadku jest spadek. Weź pod uwagę, że ta liczba to suma za
    cały rok. Gdyby wyciągnąć z tego sumę, z dni letnich różnica mogła by
    być jeszcze większa.

    A.

  • 273. Data: 2011-03-14 12:24:30
    Temat: Re: Od jutra można je?dzić bez ?wiateł w dzień
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-07 12:36, Artur(m) pisze:

    > Ja nie wiem jak to trudno zrozumieć (może trzeba tylko uważnie popatrzyć)
    > że samochody stoją w mieście wszędzie, łącznie na skrzyżowaniach
    > i zobaczenie "błysku" spomiędzy zaparkowanych autek, może oszczędzić
    > nam choćby wizyty u blacharza.
    > W mieście tak samo potrzebne jak i za miastem.

    A pieszemu wizyty w szpitalu.

    Bo oczywiście nie każdy pamięta, że samochód nie zatrzymuje się w
    miejscu (wyjątkiem jest auto jednego z grupowiczów, który na lodzie
    zatrzymuje się na 2m).

    A.

  • 274. Data: 2011-03-14 12:36:32
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 14/03/2011 11:24, Arek wrote:

    > A pieszemu wizyty w szpitalu.
    >
    > Bo oczywiście nie każdy pamięta, że samochód nie zatrzymuje się w
    > miejscu (wyjątkiem jest auto jednego z grupowiczów, który na lodzie
    > zatrzymuje się na 2m).

    Kłamiesz! Nie 2, tylko 4 metrach!

    ;)

    Kamil

  • 275. Data: 2011-03-14 13:07:01
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-14 12:36, Kamil pisze:

    > Kłamiesz! Nie 2, tylko 4 metrach!

    Masz mnie...
    > ;)

    ;)

    A.

  • 276. Data: 2011-03-14 14:36:26
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 14/03/2011 12:07, Arek wrote:

    > Masz mnie...
    >
    > ;)

    Tu sie nie ma co śmiać, to jest naprawdę możliwe jak udowodnił pan
    Łągiewka. Tak jest, ten sam. :)

    "Z hamulcami dynamicznymi robiliśmy już wiele doświadczeń. Został w nie
    wyposażony półtoratonowy mercedes, po czym testowaliśmy go na super
    śliskim lodzie (rozlana i zamarznięta woda). Na górskich butach ludzie
    się przewracali. Przy 30 km/h droga hamowania wyniosła 3 do 4 metrów,
    podczas gdy bez takich hamulców, tyko z normalnymi, wynosiła
    kilkadziesiąt metrów"

    http://www.paranormalium.pl/prawa-lagiewki,154,1,art
    ykul.html

    Kamil

  • 277. Data: 2011-03-15 10:01:43
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-14 14:36, Kamil pisze:

> [...]
    > się przewracali. Przy 30 km/h droga hamowania wyniosła 3 do 4 metrów,
    > podczas gdy bez takich hamulców, tyko z normalnymi, wynosiła

    A masz może jakiegoś linka z opisem jak to działa?

    A.

  • 278. Data: 2011-03-15 11:26:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Mar 2011 10:01:43 +0100, Arek wrote:

    ykul.html

    >A masz może jakiegoś linka z opisem jak to działa?

    Tu wynalazca byl bardziej tajemniczy, ale nalezy sie spodziewac ze
    jakies wirniki sie krecily.

    J.

  • 279. Data: 2011-03-15 11:48:30
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 15/03/2011 10:26, J.F. wrote:

    > Tu wynalazca byl bardziej tajemniczy, ale nalezy sie spodziewac ze
    > jakies wirniki sie krecily.

    Ja obstawiam jakies wirujace ostrza wyskakujace z opon i wgryzajace sie
    w lod.

    Kamil

  • 280. Data: 2011-03-15 11:58:59
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-15 11:48, Kamil pisze:

    > Ja obstawiam jakies wirujace ostrza wyskakujace z opon i wgryzajace sie
    > w lod.

    Ciekawe czy w tym przypadku, też została złamana zasada zachowania pędu.
    Bo ze zderzakami tak zdaje się było. Zderzenie ze ścianą przy prędkości
    100km/h i to wszystko bez pasów itp.

    A.