  • 201. Data: 2011-03-02 09:03:54
    Temat: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-01 21:41, A.K. pisze:

    > Może dlatego że w naturze krowa przestaje po jakimś czasie dawać mleko -
    > jak u wszystkich ssaków (okres laktacji).

    Ale nie jest to chyba jakiś straszny problem z którym natura by sobie
    nie poradziła gdyby była potrzeba.

    A.

  • 202. Data: 2011-03-02 09:06:12
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-02 08:44, Artur(m) pisze:

    > Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ty jakoś w ogóle nie dałeś żadnych, oficjalnych ani nawet
    > nieoficjalnych danych.
    > Czyżbym się mylił?

    Tak, przytaczałem wielokrotnie zestawienia z oficjalnych statystyk
    policyjnych. Nigdy żaden fan świateł nie odnosił się do liczb, bo one są
    po prostu nie wygodne. W zamian serwowane są te kreski, które nijak się
    mają do tematu dyskusji.

    A.

  • 203. Data: 2011-03-02 09:09:53
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-01 17:29, szufla pisze:
    > O rany czlowieku !
    > Przeciez masz napisane zrodla danych, zweryfikowac mozesz sobie sam.
    > Osobiscie nie sprawdzalem, jesli sie nie zgadza to popraw wykres.

    Takie kreski to może sobie każdy narysować, powołać się na jakieś
    źródło, po czym stwierdzić, że każdy może sobie sam to zweryfikować.

    Pomijam zupełnie, że z tych kresek absolutnie nic nie wynika. A to, że
    dzieci wykorzystują to do swoich wojen usenetowych również nie jest
    argumentem w sprawie.

    A.

  • 204. Data: 2011-03-02 09:11:28
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > Ale nie jest to chyba jakiś straszny problem z którym natura by sobie
    > nie poradziła gdyby była potrzeba.

    Nie no, skąd. Tylko perpetuum mobile musieliby obejść, żeby żywić się
    mlekiem które same z niego produkują.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 205. Data: 2011-03-02 09:17:16
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > Ale cielak/krowa nie kieruje się gustem i jeżeli coś mu nie smakuje to
    > nie je. Je to co jest dla niego/niej dobre. Gdyby mleko im nie szkodziło
    > to pili by całe życie. A one wolą wodę i trawę.

    Więc i ty to żryj. Dużo ssaków tak robi.

    > Ale to Ty napisałeś, że skoro dla cielaka jest dobre to dla człowieka
    > również. Więc chyba zaczynasz dyskutować sam ze sobą.

    Pokaż gdzie. Bo ja widzę coś zupełnie odwrotnego. To ty stawiasz za wzór
    cielaka.
    Tak samo jest to głupie jak stwierdzenie że jak dla cielaka coś jest złe, to
    i dla człowieka. Nie są to równoważne stwierdzenia, ale tak samo głupie.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 206. Data: 2011-03-02 09:42:42
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]

    > policyjnych. Nigdy żaden fan świateł nie odnosił się do liczb, bo one są
    > po prostu nie wygodne. W zamian serwowane są te kreski, które nijak się

    Ja jestem przysięgłym fanem świateł nie dlatego,że "analizuje jakieś kreski"
    ale dlatego że rozważając wiele tysięcy przejechanych kilometrów,
    (a pomogło mi to, że umiem wykorzystywać analityczną zdolność
    mojego mózgu), doszedłem do wniosku, że niezależnie od zwiększonego
    zużycia paliwa (o jakieś 0.5%), koszt palących się żarówek
    (mnie od 3 lat nie spaliła się żadna), uniknąłem przynajmniej trzech
    poważnych kolizji.

    Ja mam konkrety.
    Zmienię swoje poglądy w takim przypadku, gdy ktoś
    udowodni, że uległ wypadkowi, bo go ktoś oślepił w dzień
    (prawidłowo ustawionymi światłami),.

    Artur(m)

  • 207. Data: 2011-03-02 10:12:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-02 08:01, niusy.pl pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com>

    > Tym co jeździli ? :-)

    Ciekawe czym jeździli, gdzie, kiedy i czy w ogóle.

    > Nie wiem, chcesz powiedzieć, że nigdy tego nie było czy o co chodzi ?

    Nie wiem komu się takie rzeczy 'utarły' więc pytam.

  • 208. Data: 2011-03-02 10:43:22
    Temat: Re: Od jutra mo?na je?dzi? bez ?wiate? w dzie?
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    DJ <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Inteligentny czlowiek podejmuje decyzje w oparciu o wiele elementow. I kazdy
    > element, ktory moze pomoc w podjeciu tej wlasciwej jest mile widziany.

    To może piesi z czołówkami? Myślę, że będą bardzo dobrze (i mile) widziani.

    wit

  • 209. Data: 2011-03-02 10:52:19
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Arek <a...@a...pl> wrote:
    > Znaczy się, zamierzasz zatrzymywać się przed każdym zaparkowanym, bo a
    > nuż widelec właśnie ruszy?

    Rany, potwierdzasz tylko to co napisałem wczesniej: Ty zamierzasz zwracać
    uwagę tylko na coś co świeci? Nieźle się dzieje...

    wit

  • 210. Data: 2011-03-02 11:15:30
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-02 09:11, flower pisze:

    > Nie no, skąd. Tylko perpetuum mobile musieliby obejść, żeby żywić się
    > mlekiem które same z niego produkują.

    Rozumiem, że drapieżniki, żywiące się mięsem, zjadają same siebie?

    A.