    From: "flower" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <ikhejg$f6q$1@inews.gazeta.pl> <ikiadh$sst$2@inews.gazeta.pl>
    <ikibvm$66r$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6cba94$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d6cc6a4$1@news.home.net.pl> <4d6cee31$1@news.home.net.pl>
    <ikit87$c87$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6cfa69$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikj0ak$o11$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6d064c$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikj1fd$sbg$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6d0bfb$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikj61i$fql$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6d1fa2$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikj8rs$qts$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Date: Wed, 2 Mar 2011 09:17:16 +0100

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ikj8rs$qts$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale cielak/krowa nie kieruje się gustem i jeżeli coś mu nie smakuje to
    > nie je. Je to co jest dla niego/niej dobre. Gdyby mleko im nie szkodziło
    > to pili by całe życie. A one wolą wodę i trawę.

    Więc i ty to żryj. Dużo ssaków tak robi.

    > Ale to Ty napisałeś, że skoro dla cielaka jest dobre to dla człowieka
    > również. Więc chyba zaczynasz dyskutować sam ze sobą.

    Pokaż gdzie. Bo ja widzę coś zupełnie odwrotnego. To ty stawiasz za wzór
    cielaka.
    Tak samo jest to głupie jak stwierdzenie że jak dla cielaka coś jest złe, to
    i dla człowieka. Nie są to równoważne stwierdzenia, ale tak samo głupie.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII