-
271. Data: 2011-03-12 10:29:39
Temat: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
Od: Grejon <g...@g...com>
W dniu 2011-03-01 13:25, Kresowiak pisze:
> 2006 - 5584 wypadków czołowych
> 2007 - 5595 wypadków czołowych
Chłopie - przecież to przyrost w granicach błędu statystycznego...
--
Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi
-
272. Data: 2011-03-14 12:14:51
Temat: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
Od: Arek <a...@a...pl>
W dniu 2011-03-01 13:25, Kresowiak pisze:
>> Albo wcześniej wydawało mu się, że nic nie jedzie a jechało a teraz wie,
>> że jedzie więc nie wyprzedza.
>
> Prędzej teraz mu się wydaje, że jak coś nie świeci, to tego nie ma.
Nieświecący piesi tudzież drzewa nie wyprzedzają. Więc tego typu
zagrożenie jest raczej minimalne.
>> Albo dlatego, że więcej jest samochodów na drodze więc częściej się
>> wyprzedza. A mimo to skutki tego wyprzedzania mniej dramatyczne bo
>> liczba tych wypadków zmalała (źródło statystyki policyjne, które już tu
>> parę razy cytowałem).
>>
>>> A tak w ogóle to liczba wypadków czołowych 2006-2007 wzrosła, więc po co zmyś
>> lasz?
>>> A na które to wypadki światła nie mają żadnego wpływu? Wymień jakieś.
>>
>> Owszem zmalała, wielokrotnie to było tu cytowane, nigdy nikt z fanów
>> jeżdżenia bez świateł nie komentował tych niewygodnych dla ideologii faktów.
>>
>
> 2006 - 5584 wypadków czołowych
> 2007 - 5595 wypadków czołowych
2006 zabici: 1012, 19,3%
2007 zabici: 1020, 18,3%
Biorąc pod uwagę, że w 2007 z różnych powodów był spory wzrost wypadków,
to w tym przypadku jest spadek. Weź pod uwagę, że ta liczba to suma za
cały rok. Gdyby wyciągnąć z tego sumę, z dni letnich różnica mogła by
być jeszcze większa.
A.
-
273. Data: 2011-03-14 12:24:30
Temat: Re: Od jutra można je?dzić bez ?wiateł w dzień
Od: Arek <a...@a...pl>
W dniu 2011-03-07 12:36, Artur(m) pisze:
>> Dla mnie juz najwiekszym nonsensem to grzanie tych zarowek przy
>> jezdzie miejskiej :)
>
> Ja nie wiem jak to trudno zrozumieć (może trzeba tylko uważnie popatrzyć)
> że samochody stoją w mieście wszędzie, łącznie na skrzyżowaniach
> i zobaczenie "błysku" spomiędzy zaparkowanych autek, może oszczędzić
> nam choćby wizyty u blacharza.
> W mieście tak samo potrzebne jak i za miastem.
A pieszemu wizyty w szpitalu.
Bo oczywiście nie każdy pamięta, że samochód nie zatrzymuje się w
miejscu (wyjątkiem jest auto jednego z grupowiczów, który na lodzie
zatrzymuje się na 2m).
A.
-
274. Data: 2011-03-14 12:36:32
Temat: Re: Od jutra można je?dzić bez ?wiateł w dzień
Od: Kamil <k...@s...com>
On 14/03/2011 11:24, Arek wrote:
> W dniu 2011-03-07 12:36, Artur(m) pisze:
>
>>> Dla mnie juz najwiekszym nonsensem to grzanie tych zarowek przy
>>> jezdzie miejskiej :)
>>
>> Ja nie wiem jak to trudno zrozumieć (może trzeba tylko uważnie popatrzyć)
>> że samochody stoją w mieście wszędzie, łącznie na skrzyżowaniach
>> i zobaczenie "błysku" spomiędzy zaparkowanych autek, może oszczędzić
>> nam choćby wizyty u blacharza.
>> W mieście tak samo potrzebne jak i za miastem.
>
> A pieszemu wizyty w szpitalu.
>
> Bo oczywiście nie każdy pamięta, że samochód nie zatrzymuje się w
> miejscu (wyjątkiem jest auto jednego z grupowiczów, który na lodzie
> zatrzymuje się na 2m).
Kłamiesz! Nie 2, tylko 4 metrach!
;)
--
Pozdrawiam
Kamil
-
275. Data: 2011-03-14 13:07:01
Temat: Re: Od jutra można je?dzić bez ?wiateł w dzień
Od: Arek <a...@a...pl>
W dniu 2011-03-14 12:36, Kamil pisze:
>>>> Dla mnie juz najwiekszym nonsensem to grzanie tych zarowek przy
>>>> jezdzie miejskiej :)
>>>
>>> Ja nie wiem jak to trudno zrozumieć (może trzeba tylko uważnie
>>> popatrzyć)
>>> że samochody stoją w mieście wszędzie, łącznie na skrzyżowaniach
>>> i zobaczenie "błysku" spomiędzy zaparkowanych autek, może oszczędzić
>>> nam choćby wizyty u blacharza.
>>> W mieście tak samo potrzebne jak i za miastem.
>>
>> A pieszemu wizyty w szpitalu.
>>
>> Bo oczywiście nie każdy pamięta, że samochód nie zatrzymuje się w
>> miejscu (wyjątkiem jest auto jednego z grupowiczów, który na lodzie
>> zatrzymuje się na 2m).
>
> Kłamiesz! Nie 2, tylko 4 metrach!
Masz mnie...
> ;)
;)
A.
-
276. Data: 2011-03-14 14:36:26
Temat: Re: Od jutra można je?dzić bez ?wiateł w dzień
Od: Kamil <k...@s...com>
On 14/03/2011 12:07, Arek wrote:
> W dniu 2011-03-14 12:36, Kamil pisze:
>
>>>>> Dla mnie juz najwiekszym nonsensem to grzanie tych zarowek przy
>>>>> jezdzie miejskiej :)
>>>>
>>>> Ja nie wiem jak to trudno zrozumieć (może trzeba tylko uważnie
>>>> popatrzyć)
>>>> że samochody stoją w mieście wszędzie, łącznie na skrzyżowaniach
>>>> i zobaczenie "błysku" spomiędzy zaparkowanych autek, może oszczędzić
>>>> nam choćby wizyty u blacharza.
>>>> W mieście tak samo potrzebne jak i za miastem.
>>>
>>> A pieszemu wizyty w szpitalu.
>>>
>>> Bo oczywiście nie każdy pamięta, że samochód nie zatrzymuje się w
>>> miejscu (wyjątkiem jest auto jednego z grupowiczów, który na lodzie
>>> zatrzymuje się na 2m).
>>
>> Kłamiesz! Nie 2, tylko 4 metrach!
>
> Masz mnie...
>> ;)
>
> ;)
Tu sie nie ma co śmiać, to jest naprawdę możliwe jak udowodnił pan
Łągiewka. Tak jest, ten sam. :)
"Z hamulcami dynamicznymi robiliśmy już wiele doświadczeń. Został w nie
wyposażony półtoratonowy mercedes, po czym testowaliśmy go na super
śliskim lodzie (rozlana i zamarznięta woda). Na górskich butach ludzie
się przewracali. Przy 30 km/h droga hamowania wyniosła 3 do 4 metrów,
podczas gdy bez takich hamulców, tyko z normalnymi, wynosiła
kilkadziesiąt metrów"
http://www.paranormalium.pl/prawa-lagiewki,154,1,art
ykul.html
--
Pozdrawiam
Kamil
-
277. Data: 2011-03-15 10:01:43
Temat: Re: Od jutra można je?dzić bez ?wiateł w dzień
Od: Arek <a...@a...pl>
W dniu 2011-03-14 14:36, Kamil pisze:
> On 14/03/2011 12:07, Arek wrote:
>> W dniu 2011-03-14 12:36, Kamil pisze:
>>
>>>>>> Dla mnie juz najwiekszym nonsensem to grzanie tych zarowek przy
>>>>>> jezdzie miejskiej :)
>>>>>
>>>>> Ja nie wiem jak to trudno zrozumieć (może trzeba tylko uważnie
>>>>> popatrzyć)
>>>>> że samochody stoją w mieście wszędzie, łącznie na skrzyżowaniach
>>>>> i zobaczenie "błysku" spomiędzy zaparkowanych autek, może oszczędzić
>>>>> nam choćby wizyty u blacharza.
>>>>> W mieście tak samo potrzebne jak i za miastem.
>>>>
>>>> A pieszemu wizyty w szpitalu.
>>>>
>>>> Bo oczywiście nie każdy pamięta, że samochód nie zatrzymuje się w
>>>> miejscu (wyjątkiem jest auto jednego z grupowiczów, który na lodzie
>>>> zatrzymuje się na 2m).
>>>
>>> Kłamiesz! Nie 2, tylko 4 metrach!
>>
>> Masz mnie...
>>> ;)
>>
>> ;)
>
>
> Tu sie nie ma co śmiać, to jest naprawdę możliwe jak udowodnił pan
> Łągiewka. Tak jest, ten sam. :)
>
>
>
> "Z hamulcami dynamicznymi robiliśmy już wiele doświadczeń. Został w nie
> wyposażony półtoratonowy mercedes, po czym testowaliśmy go na super
> śliskim lodzie (rozlana i zamarznięta woda). Na górskich butach ludzie
> się przewracali. Przy 30 km/h droga hamowania wyniosła 3 do 4 metrów,
> podczas gdy bez takich hamulców, tyko z normalnymi, wynosiła
> kilkadziesiąt metrów"
>
>
> http://www.paranormalium.pl/prawa-lagiewki,154,1,art
ykul.html
A masz może jakiegoś linka z opisem jak to działa?
A.
-
278. Data: 2011-03-15 11:26:30
Temat: Re: Od jutra można je?dzić bez ?wiateł w dzień
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Tue, 15 Mar 2011 10:01:43 +0100, Arek wrote:
>W dniu 2011-03-14 14:36, Kamil pisze:
>> Tu sie nie ma co śmiać, to jest naprawdę możliwe jak udowodnił pan
>> Łągiewka. Tak jest, ten sam. :)
>> "Z hamulcami dynamicznymi robiliśmy już wiele doświadczeń. Został w nie
>> wyposażony półtoratonowy mercedes, po czym testowaliśmy go na super
>> śliskim lodzie (rozlana i zamarznięta woda). Na górskich butach ludzie
>> się przewracali. Przy 30 km/h droga hamowania wyniosła 3 do 4 metrów,
>> podczas gdy bez takich hamulców, tyko z normalnymi, wynosiła
>> kilkadziesiąt metrów"
>>
>>
>> http://www.paranormalium.pl/prawa-lagiewki,154,1,art
ykul.html
>
>A masz może jakiegoś linka z opisem jak to działa?
Tu wynalazca byl bardziej tajemniczy, ale nalezy sie spodziewac ze
jakies wirniki sie krecily.
J.
-
279. Data: 2011-03-15 11:48:30
Temat: Re: Od jutra można je?dzić bez ?wiateł w dzień
Od: Kamil <k...@s...com>
On 15/03/2011 10:26, J.F. wrote:
> On Tue, 15 Mar 2011 10:01:43 +0100, Arek wrote:
>> W dniu 2011-03-14 14:36, Kamil pisze:
>>> Tu sie nie ma co śmiać, to jest naprawdę możliwe jak udowodnił pan
>>> Łągiewka. Tak jest, ten sam. :)
>>> "Z hamulcami dynamicznymi robiliśmy już wiele doświadczeń. Został w nie
>>> wyposażony półtoratonowy mercedes, po czym testowaliśmy go na super
>>> śliskim lodzie (rozlana i zamarznięta woda). Na górskich butach ludzie
>>> się przewracali. Przy 30 km/h droga hamowania wyniosła 3 do 4 metrów,
>>> podczas gdy bez takich hamulców, tyko z normalnymi, wynosiła
>>> kilkadziesiąt metrów"
>>>
>>>
>>> http://www.paranormalium.pl/prawa-lagiewki,154,1,art
ykul.html
>>
>> A masz może jakiegoś linka z opisem jak to działa?
>
> Tu wynalazca byl bardziej tajemniczy, ale nalezy sie spodziewac ze
> jakies wirniki sie krecily.
Ja obstawiam jakies wirujace ostrza wyskakujace z opon i wgryzajace sie
w lod.
--
Pozdrawiam
Kamil
-
280. Data: 2011-03-15 11:58:59
Temat: Re: Od jutra można je?dzić bez ?wiateł w dzień
Od: Arek <a...@a...pl>
W dniu 2011-03-15 11:48, Kamil pisze:
> On 15/03/2011 10:26, J.F. wrote:
>> On Tue, 15 Mar 2011 10:01:43 +0100, Arek wrote:
>>> W dniu 2011-03-14 14:36, Kamil pisze:
>>>> Tu sie nie ma co śmiać, to jest naprawdę możliwe jak udowodnił pan
>>>> Łągiewka. Tak jest, ten sam. :)
>>>> "Z hamulcami dynamicznymi robiliśmy już wiele doświadczeń. Został w nie
>>>> wyposażony półtoratonowy mercedes, po czym testowaliśmy go na super
>>>> śliskim lodzie (rozlana i zamarznięta woda). Na górskich butach ludzie
>>>> się przewracali. Przy 30 km/h droga hamowania wyniosła 3 do 4 metrów,
>>>> podczas gdy bez takich hamulców, tyko z normalnymi, wynosiła
>>>> kilkadziesiąt metrów"
>>>>
>>>>
>>>> http://www.paranormalium.pl/prawa-lagiewki,154,1,art
ykul.html
>>>
>>> A masz może jakiegoś linka z opisem jak to działa?
>>
>> Tu wynalazca byl bardziej tajemniczy, ale nalezy sie spodziewac ze
>> jakies wirniki sie krecily.
>
> Ja obstawiam jakies wirujace ostrza wyskakujace z opon i wgryzajace sie
> w lod.
Ciekawe czy w tym przypadku, też została złamana zasada zachowania pędu.
Bo ze zderzakami tak zdaje się było. Zderzenie ze ścianą przy prędkości
100km/h i to wszystko bez pasów itp.
A.